Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Psychologické aspekty reklamní činnosti, vliv a persuaze působící na spotřebitele
Název práce v češtině: Psychologické aspekty reklamní činnosti, vliv a persuaze působící na spotřebitele
Název v anglickém jazyce: Psychological aspects of advertising, persuasion and influence exerted on consumers
Klíčová slova: reklamní činnost, marketinový mix, psychologie, persuaze
Klíčová slova anglicky: advertising, marketing mix, psychology, persuasion
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Zdeněk Křížek
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 29.11.2013
Datum zadání: 29.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: doc. PhDr. Iva Poláčková Šolcová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Vysekalová, J. (2012): Psychologie reklamy. Grada, Praha

Vysekalová, J. (2004): Psychologie spotřebitele: Jak zákazníci nakupují. Grada, Praha

Foret, M. (2011): Marketingová komunikace. Computer Press, Brno

Tellis, G. J. (2000): Reklama a podpora prodeje. Grada, Praha

Cialdini, B. R. (2006): Influence: The Psychology of Persuasion. HarperBusiness, New York
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se bude zabývat psychologickými aspekty působení reklamních vlivů přímo na zákazníka, které probíhají především prostřednictvím samotných osob provádějících podporu prodeje. Výzkum bude proveden mezi zákazníky různých maloobchodních řetězců s elektronikou, kteří nejčastěji přichází s touto formou reklamy do kontaktu. Bude použita kvalitativní metoda výzkumu za pomoci polostrukturovaných rozhovorů s nakupujícími. Cílem výzkumu je zjistit osobní názor zákazníků na tuto formu reklamy, jak vnímají tato setkání, míru jejich spokojenosti, ovlivnění mínění o představovaném produktu/značce, zdali si uvědomují psychologická východiska daných akcí a eventuální manipulativní praktiky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis will deal with the psychological aspects and impacts of advertising influences directly to the customer, which take place primarily through the very persons engaged in sales promotion. The research will be conducted among customers of different retail chains with electronics, who most often come in touch with this form of advertising. It uses a qualitative research method of semi-structured interviews with shoppers. The aim of the research is to investigate customers' personal opinion on this form of advertising, how they perceive these meetings, their level of satisfaction, influence opinion in introducing the product / brand, whether they realize the psychological basis of these actions and possible manipulative practices.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK