Analýza vizuálních prvků mediálního sdělení v sociálních reklamách
Název práce v češtině: | Analýza vizuálních prvků mediálního sdělení v sociálních reklamách |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of the visual elements of media communication in social advertising |
Klíčová slova: | Reklama, sociální, marketing, kampaň, analýza. |
Klíčová slova anglicky: | Advertising, social, marketing, campaign, analysis. |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Otakar Šoltys, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.07.2013 |
Datum zadání: | 18.07.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 23.06.2014 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1. |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.05.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.06.2014 |
Oponenti: | Mgr. Tomáš Dvořák, Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je realizovat sémiotickou analýzu vizuálních prvků, jež je možné z fotografií sociálních reklam dekódovat.
Literatura HUBINKOVÁ, Zuzana. Psychologie a sociologie ekonomického chování. 3., aktualiz., doplněné a přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008, 277 s. ISBN 978-80-247-1593-3. JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 413 s. ISBN 978-80-7367-466-3. PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 169 s. ISBN 9788024731575. TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4. ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The subject of this thesis is the semiotic analysis of the visual elements that can be decode from photos of social advertisements. |