Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza vizuálních prvků mediálního sdělení v sociálních reklamách
Název práce v češtině: Analýza vizuálních prvků mediálního sdělení v sociálních reklamách
Název v anglickém jazyce: Analysis of the visual elements of media communication in social advertising
Klíčová slova: Reklama, sociální, marketing, kampaň, analýza.
Klíčová slova anglicky: Advertising, social, marketing, campaign, analysis.
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.07.2013
Datum zadání: 18.07.2013
Datum a čas obhajoby: 23.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 23.06.2014
Oponenti: Mgr. Tomáš Dvořák, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Cílem práce je realizovat sémiotickou analýzu vizuálních prvků, jež je možné z fotografií sociálních reklam dekódovat.

Literatura

HUBINKOVÁ, Zuzana. Psychologie a sociologie ekonomického chování. 3., aktualiz., doplněné a přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008, 277 s. ISBN 978-80-247-1593-3.

JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 413 s. ISBN 978-80-7367-466-3.

PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 169 s. ISBN 9788024731575.

TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Vyd. 1. Praha: Portál, 2010, 293 s. ISBN 978-80-7367-683-4.

ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The subject of this thesis is the semiotic analysis of the visual elements that can be decode from photos of social advertisements.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK