Komunikace společenské organizace Mensa ČR
| Název práce v češtině: | Komunikace společenské organizace Mensa ČR | 
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | The Communication of Mensa ČR Organization | 
| Klíčová slova: | Nadané děti, interní komunikace, public relations, Mensa, nezisková organizace, výzkum | 
| Klíčová slova anglicky: | Gifted children, internal communication, public relations, Mensa, non-profit organization, research | 
| Akademický rok vypsání: | 2012/2013 | 
| Typ práce: | bakalářská práce | 
| Jazyk práce: | čeština | 
| Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) | 
| Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. | 
| Řešitel: | skrytý  - zadáno vedoucím/školitelem | 
         
| Datum přihlášení: | 02.07.2013 | 
| Datum zadání: | 02.07.2013 | 
| Datum a čas obhajoby: | 16.06.2014 00:00 | 
| Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1 | 
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.05.2014 | 
| Datum proběhlé obhajoby: | 16.06.2014 | 
| Oponenti: | Ing. Ondřej Obluk | 
| Kontrola URKUND: | ![]()  | 
| Předběžná náplň práce | 
| Ve své bakalářské práci se budu zabývat komunikačními aktivitami společenské organizace Mensa ČR. Věnovat se budu zejména jednotlivým částem komunikačního mixu s akcentem na online komunikaci, event marketing a tištěný časopis organizace a jeho vývoj. Pokusím se též vymezit témata, která komunikaci Mensy ČR dominují, najít specifické znaky a odlišnosti této komunikace a zjistit, jak se v komunikaci organizace projevují její hodnoty a vize. Součástí práce bude i on-line výzkum mezi členy Mensy, soustředící se na jejich vnímání komunikace zmíněné organizace.
 Samotným cílem práce je zmapovat komunikaci organizace, zjistit jak ji vnímají sami její členové a navrhnout možná doporučení do budoucna.  | 
                  
| Předběžná náplň práce v anglickém jazyce | 
| In my bachelor thesis I will deal with communication activities of Mensa Czech Republic organization. I will pay attention to individual parts of the communication mix with emphasis on online communication, event marketing and printed magazine for members and it´s development. I will also try to define what topics are dominant in the communication of Mensa ČR, find specifics and differences of the communication and find out how Mensa ČR´s values and visions are reflected in organizations´ communication. Part of the work will be devoted to research focused on the perception of organizations’ communication among it´s members.
 The aim of the thesis is to chart the communication of the Mensa ČR organization, find out how it is perceived by it´s members and provide communication recommendations for the organization.  | 
                        
 - zadáno vedoucím/školitelem