Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Název práce v češtině: Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Název v anglickém jazyce: Fail marketing, a marketing technique of planned crisis communication
Klíčová slova: Fail marketing, krizová komunikace, spin doctoring, psychologie spotřebitele, komerční komunikace, McDonald's, Domino's Pizza
Klíčová slova anglicky: Fail marketing, crisis communication, spin doctoring, customer psychology, commercial communicaton, McDonald's, Domino's Pizza
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.07.2013
Datum zadání: 02.07.2013
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Oponenti: PhDr. Wadim Strielkowski, M.Sc., Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení existence této techniky. Teoretický základ spočívá v detailní analýze krizové komunikace, spin doctoringu a psychologie spotřebitele. V case studies jsou detailně analyzovány komunikační aktivity brandů McDonald's ČR spol. s. r. o. a Domino's Pizza, Inc., které vyvolaly či využily negativní vyznění své komerční komunikace. Tyto kontrastní kampaně v kombinaci s teoretickým základem fail marketingu tvoří část práce, ve které je sestaven mix komunikačních aktivit a postupů pro existenci fail marketingu. Práce rovněž obsahuje analýzu, zda jsou fail marketingové aktivity reálné, která slouží jako teoretický manuál pro využití techniky komerčními subjekty a rovněž jako informativní materiál pro spotřebitele k identifikaci této techniky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the bachelor thesis "Fail marketing, marketing technique of planned crisis communication" is a describtion of a theoretical foundation of working mechanics this marketing technique posseses with use of case studies and confirmation or disproof of technique's existence. Theoretical basis consists of a detail analysis of crisis communication, spin doctoring and customer psychology. Communication activies of McDonald's ČR spol. s. r. o. and Domino's Pizza, Inc., which caused or used negative tone of its communication, are analyzed in detail in case studies. These contrasting campaigns in addition to the theoretical basis of fail marketing create a part of this thesis in which a mix of communication activities and guidelines for the existence of fail marketing is created. The thesis also consists of an analysis, whether do fail marketing activities exist and if so, its purpose is to be a manual for commercial subjects on how to use the technique of fail marketing and also as an informational material for customers to identify this technique.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK