Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
V úterý 2.7.2024 v době mezi 20:00 a 22:00 proběhne odstávka Studijního informačního systému z důvodu údržby databázového serveru.
Marketingový plán fitness centra Trinity
Název práce v češtině: Marketingový plán fitness centra Trinity
Název v anglickém jazyce: The marketing plan of Trinity Fitness
Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
Klíčová slova anglicky: Sports services, marketing, situational analysis, marketing plan
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.04.2013
Datum zadání: 25.10.2013
Datum a čas obhajoby: 11.09.2014 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:05.08.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:31.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2014
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Carry out situational analysis of Trinity fitness by using a secondary data. Based on this to design a marketing plan that will help consolidate Trinity fitness market position.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK