Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské škole
Název práce v češtině: Nefinanční motivace pedagogických pracovníků v mateřské škole
Název v anglickém jazyce: Non-financial motivation for pedagogical workers in kindergarten
Klíčová slova: Motivace, motiv, motivační strategie, nefinanční motivace
Klíčová slova anglicky: Motivation, motive, motivational strategy, non-financial motivation
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Irena Trojanová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 20.03.2013
Datum zadání: 20.03.2013
Datum a čas obhajoby: 20.06.2013 09:30
Místo konání obhajoby: katedra CŠM, Praha
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Ing. Petr Svoboda, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem závěrečné bakalářské práce je zjištění možností nefinanční motivace v mateřské škole. V teoretické části studentka shromáždí dostupné informace z odborné literatury. Cíl práce bude následně realizován kombinací kvalitativního a kvantitavního výzkumu na základě výzkumných otázek zjišťujících formy efektivní nefinanční motivace v mateřské škole. Práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem podle metodického materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce.
Předběžná náplň práce
Závěrečná práce se zabývá nefinanční motivací pedagogických pracovníků v prostředí mateřské školy. Zmiňuje některé původní motivační teorie a zabývá se volbou motivace pro různé typy osobností pedagogických zaměstnanců. Práce se také zabývá aktuálním pohledem na základní pravidla motivace a možností jejich využití. Analyzuje možnosti různých typů nefinanční motivace a jejich používání managementem školy při vedení lidí. Zabývá se nejvíce používanými a nejefektivnějšími metodami z pohledu ředitelů a srovnává je s pohledem pedagogických pracovníků. Nabízí přehled možností nefinanční motivace podle toho jak jsou nejvíce využívány řediteli škol a které se jeví jako nejefektivnější.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The final thesis deals with a non-financial motivation of teachers in the kindergarten environment. It mentions some of the original motivation theories and deals with the choice of motivation for various types of teachers' personalities. The thesis also deals with the current view of the basic rules of motivation and the possibility of their use. It analyzes the capabilities of different types of non-financial motivation and their use by the school management in the people's leadership. It deals with the most used and the most effective methods in terms of directors' view and compares them with the view of teachers. It provides an overview of possibilities of non-financial motivation depending on how they are used the most by school principals and which appear to be the most effective.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK