Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Název práce v češtině: Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Název v anglickém jazyce: Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services
Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokiojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurence
Klíčová slova anglicky: research of satisfaction, customers satisfaction, services, questionnaire, analysis of competition
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.04.2013
Datum zadání: 05.03.2014
Datum a čas obhajoby: 09.09.2015 10:10
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2015
Datum odevzdání tištěné podoby:25.08.2015
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2015
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavní náplní diplomové práce je výzkum spokojenosti zákazníků se službami vybraných lyžařských středise v České republice. Na základě výsledků výzkumu spokojenosti a anylýzy konkurence jsou předloženy návrhy na zlepšení.Hlavním přínosem práce je celkové porovnání výsledků výzkumu mezi jednotlivými středisky navzájem a určení preferencí lyžařů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main content of Master Thesis is the research of the customer´s satisfaction of with services selected ski areas in the Czech Republic. The conception for the improvement is suggested on the grounds of satisfactions results and analysis of the competition. The whole comparison with ski resorts and the preference of skiers are the main benefit of this study.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK