Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Název práce v češtině: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Název v anglickém jazyce: Marketing research on customer satisfaction in the fitness centre Hopsáme.cz.
Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
Klíčová slova anglicky: services, sport services, quality of services, customer, customer satisfaction
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.03.2013
Datum zadání: 16.04.2013
Datum a čas obhajoby: 14.05.2014 13:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:24.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:23.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 14.05.2014
Oponenti: Mgr. Kateřina Dáňová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim is to find out, how the customers are satisfied with the services offered in the fitness centre Hopsáme.cz, which is placed in Prague's district Modřany. The research is conducted through a questionnaire survey. The situation is analyzed by the results of this survey and I came up with suggestions, which should help to improve the customer satisfaction and general prosperity of this company.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK