Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vyučovací cíle v předmětu český jazyk na základních školách - analýza aktuálního stavu
Název práce v češtině: Vyučovací cíle v předmětu český jazyk na základních školách - analýza
aktuálního stavu
Název v anglickém jazyce: Teaching objekts in the Czech language - examining the current state
Klíčová slova: základní školy - český jazyk - syntax - cíle ve vyučování - Rámcový vzdělávací program - školní vzdělávací programy - současné učebnice českého jazyka
Klíčová slova anglicky: elementaries schools - Czech language - syntax - teaching objekts - Framework Educational Program - General Educational Program - the best-selling textbooks published
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra českého jazyka (41-KCJ)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 21.02.2013
Datum zadání: 21.02.2013
Datum a čas obhajoby: 13.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: Katedra českého jazyka
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2013
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PaedDr. Simona Pišlová, Dr.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce s názvem Vyučovací cíle v předmětu český jazyk na základních školách – analýza aktuálního stavu je teoretická práce, která porovnává naplňování cílů v oblasti větné skladby na základních školách. Sleduje naplnění cílů základního kurikulárního dokumentu České republiky (Rámcového vzdělávacího programu) ve školních vzdělávacích programech. Sleduje také naplnění cílů RVP didaktickými materiály – učebnicemi.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This diploma thesis with the titleTeaching objekts in the Czech languageis is theoretical work which compares realizations of targets in syntax area at elementaries schools. It observes realization of targets included in basic curriculum document of CzechRepublic (the Framework Educational Program, theFEP) in school educational programs. It observes realization of targets included in the General EducationalProgram, the GEP by didactic textbooks.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK