Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití ergoterapie k rozvoji jemné motoriky u dětí mladšího školního věku
Název práce v češtině: Využití ergoterapie k rozvoji jemné motoriky u dětí mladšího školního věku
Název v anglickém jazyce: Using of Ergotherapy to the Development of the Fine Motor Skills at Primary school
Klíčová slova: mladší školní věk, specifické poruchy učení, jemná motorika, kognitivní funkce, sociální dovednosti, ergoterapie, ergoterapeutický program
Klíčová slova anglicky: school age, specific learning disabilities, fine motor skills, cognitive function, social skills, occupational therapy, occupational therapy program
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Barbara Valešová Malecová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 28.01.2013
Datum zadání: 28.01.2013
Datum a čas obhajoby: 21.01.2015 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:19.06.2014
Datum proběhlé obhajoby: 21.01.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Lucie Durdilová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Ergoterapie k rozvoji jemné motoriky u dětí mladšího školního věku se zabývá možnostmi využití ergoterapie k rozvoji jedince v oblasti jemné motoriky prostřednictvím herních a tvořivých aktivit u dětí mladšího školního věku s obtížemi v jemné motorice. Cílem práce je navrhnout ergoterapeutický program pro děti tohoto věku, ukázat tak smysluplnost využívání ergoterapie k rozvoji v oblasti jemné motoriky a ověřit jeho úspěšnost pomocí výzkumných metod přímé práce s dětmi a pozorováním. Výsledky šetření následně prokazují zlepšení těchto dětí v požadované oblasti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis „Occupational therapy to develop fine motor skills in children of primary school age“ deals with the possibility of using occupational therapy to the development of the individual in the area of fine motor skills through gaming and creative activities for school age children with difficulties in fine motor skills.The aim is to design occupational therapy program for children of this age and show meaningful use of occupational therapy to the development of fine motor and verify its success by using research methods of direct work with children and watching. The survey results show the improvement of these children in the desired area.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK