Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Greenmarketing: zacházení s obsahem označení „The Flower“ na webových stránkách českých ekohotelů
Název práce v češtině: Greenmarketing: zacházení s obsahem označení „The Flower“ na webových stránkách českých ekohotelů
Název v anglickém jazyce: Greenmarketing: negotiating of the content of the brand "The Flower" on the websites of Czech ekohotels
Klíčová slova: Cestovní ruch Trvale udržitelný rozvoj Green management Greenmarketing Greenwashing „The Flower“ Česká republika
Klíčová slova anglicky: Tourism Sustainable Development Green management Greenmarketing Greenwashing „The Flower“ Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Sociální a kulturní ekologie (24-KSKE)
Vedoucí / školitel: Mgr. Hedvika Novotná, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.06.2012
Datum zadání: 29.06.2012
Datum odevzdání elektronické podoby:04.01.2013
Datum proběhlé obhajoby: 24.01.2013
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YM4A1EKO1)
Oponenti: RNDr. Jiří Kulich
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK