Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Analýza historických učebnic zeměpisu z hlediska přístupu k environmentální etice
Název práce v češtině:
Analýza historických učebnic zeměpisu z hlediska přístupu k environmentální etice
Název v anglickém jazyce:
The analysis of historical geography textbooks from environmental ethics point of view
Akademický rok vypsání:
2019/2020
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Řešitel:
Mgr. Adam Weiner - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
03.09.2019
Datum zadání:
16.12.2019
Datum odevzdání elektronické podoby: 09.08.2020
Datum proběhlé obhajoby:
07.09.2020
Oponenti:
Mgr. et Mgr. Jan Bartoš, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je provézt analýzu textu historických učebnic zeměpisu z hlediska zastoupení pohledů na environmentální problematiku a srovnání výsledků s obdobnou analýzou, která byla provedena pro aktuálně používané učebnice zeměpisu (blíže viz BP Martiny Šilhánové-Seidlové, 2011).