Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Segmentace a návrh podoby produktu pro cestovní kancelář
Název práce v češtině: Segmentace a návrh podoby produktu pro cestovní kancelář
Název v anglickém jazyce: Market segmentation and product suggestion for travel agency
Klíčová slova: Segmentace, trh, produkt, služba, marketingový mix, cestovní ruch, spotřebitel
Klíčová slova anglicky: Segmentation, market, product, service, marketing mix, tourism, consumer
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.11.2012
Datum zadání: 20.11.2012
Datum a čas obhajoby: 12.09.2013 09:20
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:30.08.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:30.08.2013
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2013
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
-bude provedena analýza koncepce segmentace trhu a marketingového mixu
-případová studie nabídka zájezdů na fotbalová utkání cestovní kanceláře
-závěry
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK