Vesmírná real-time strategická hra
Název práce v češtině: | Vesmírná real-time strategická hra |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Real-time Strategy Game in Space |
Klíčová slova: | Run-time skriptování, run-time kompilování, RTS hra, Mogre |
Klíčová slova anglicky: | Run-time scripting, run-time compiling, RTS game, Mogre |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.11.2012 |
Datum zadání: | 10.11.2012 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 04.12.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.08.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 01.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat 3D real-time strategickou hru. Hra bude navržena jako strategická hra pro jednoho hráče s možností pohybu kamery ve 3D světě. Pohyb jednotek bude ale probíhat jen ve 2D rovině. Hra se bude odehrávat ve vesmírném prostředí, kde základní prvky světa budou tvořit planety a vesmírné lodě. Hra se bude skládat z více herních lokalit, které budou znázorňovat sluneční soustavy mezi nimiž bude možné cestovat. Hráč bude moci se svými vesmírnými loděmi pohybovat, útočit či obsazovat planety. Cílem hry bude úspěšně splnit daný úkol herní mise. Práce by měla být snadno rozšířitelná o nové herní objekty pomocí skriptů, v kterých se budou definovat vlastnosti herních objektů (životy, rychlost, vzhled a ostatní vlastnosti pro definovaný objekt). Pomocí skriptů půjde hru rozšířit i o nové herní mise. Aplikace bude implementována v pro platformu .NET pomocí jazyka C#.
|
Seznam odborné literatury |
• Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
• Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 • Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0c - A Shader Approach, Wordware Publishing, inc. 2006 • Mark DeLoura: Game Programming Gems, Vol. 1, Cengage Learning 2000 |