Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Název práce v češtině: Srovnávací reklama - vývoj úpravy v českém právním řádu
Název v anglickém jazyce: Comparative advertising – the development of legal regulation in the Czech legal order
Klíčová slova: srovnávací reklama, nekalá soutěž, vývoj
Klíčová slova anglicky: comparative advertising, unfair competition, development
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra obchodního práva (22-KOBCHP)
Vedoucí / školitel: JUDr. Vít Horáček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.11.2012
Datum zadání: 15.01.2014
Datum potvrzení stud. oddělením: 24.03.2014
Datum a čas obhajoby: 24.03.2014 09:45
Místo konání obhajoby: místnost č. 211
Datum odevzdání elektronické podoby:31.01.2014
Datum proběhlé obhajoby: 24.03.2014
Oponenti: doc. JUDr. Daniel Patěk, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Po krátkém teoretickém vymezení některých stěžejních pojmů se budu v práci věnovat především historickému vývoji úpravy srovnávací reklamy v rámci českého (a československého) právního řádu (především z hlediska soukromoprávního). Těžiště této práce však spočívá ve zkoumání soudobé soukromoprávní úpravy srovnávací reklamy v Obchodním zákoníku, která je výsledkem implementace evropských směrnic, a současné rozhodovací praxe.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
After a brief description of essential terms, I will look into the historical development of Comparative advertising in the Czech legal order. However the core of this work lies in exploration of current judicial practice and of contemporary regulation in the Commercial code, which is a result of implementation of European directives.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK