Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Dynamika psychických stavů v tenisovém utkání u hráčů ve věku 15-18 let
Název práce v češtině: Dynamika psychických stavů v tenisovém utkání u hráčů ve věku 15-18 let
Název v anglickém jazyce: Dynamics of mental states in a tennis match within players aged 15-18 years
Klíčová slova: Psychika, příprava, klíčové momenty, autoregulační techniky
Klíčová slova anglicky: Psychology, pre-game training, key moments, self-regulation techniques
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Sportovní hry (51-600300)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Kočíb
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.09.2012
Datum zadání: 21.09.2012
Datum a čas obhajoby: 13.09.2013 10:00
Místo konání obhajoby: Katedra sportovních her
Datum odevzdání elektronické podoby:30.08.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:30.08.2013
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2013
Oponenti: PhDr. Jan Carboch, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Záměrem práce bude zjistit, jak tzv."klíčové momenty" utkání působí na psychiku hráče a jak hráči v takových situacích reagují. Základní metodou pro získávání dat bude polostrukturovaný rozhovor. Počítáme s realizací několika případových studií.
Předběžná náplň práce
Náplní práce je zjistit, jaké autoregulační techniky používají závodní hráči ve věku 15 až 18 let v „klíčových momentech“ utkání, jakým způsobem hráči pracují s vlastní psychikou a jak se dokážou ovládat v „klíčových momentech“ utkání, pokud se jim nedaří. Pro splnění cíle jsou vytvořeny následující vědecké otázky:
 Jaké mají hráči zkušenosti s intervencí sportovního psychologa?
 Jak hráči reagují na psychickou zátěž v utkání?
 Jak hráči v rámci hypotetického modelu přemýšlí o aktuálním negativním stavu utkání?
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Aim of this work is to determine what self-regulating techniques are used by professional players aged 15 to 18 years in key moments of the tennis match, in which way the player is working with its own mentality, and how they can control the key moments of the match, when things go wrong.
To meet the objective there were some scientific questions created. These questions follow:
 What are some player’s experiences with the intervention of a sports psychologist?
 How players react to mental stress in the match?
 How the player in the hypothetical model is thinking about the current negative situation of the match?
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK