Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Název práce v češtině: | Marketing a reklama v zábavním průmyslu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing and advertisment in the entertainment idustry |
Klíčová slova: | Marketing and advertisment in the entertainment idustry |
Klíčová slova anglicky: | marketing, reklama, zábavní průmysl |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Josef Vlček, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 31.07.2012 |
Datum zadání: | 31.07.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 31.07.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Ing. Petra Průšová |
Zásady pro vypracování |
Tato práce se zabýva marketingem a reklamou v zábavním průmyslu. Klade si především otázky, jak se marketing a reklama v zábavním průmyslu liší a jaký má samotný zábavní průmysl vliv na naši společnost. Dále se tato práce zabývá problémy, které v této oblasti poslední dobou vznikají. Jedná se především problémy uvnitř zábavního průmyslu a o krizi reklamy. Nakonec tato práce navrhuje řešení těchto problémů pomocí tematických akcí. |
Seznam odborné literatury |
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání.Praha: Grada Publishing, a.s.,2007.792 s.ISBN 0131457578
KOTLER, Philip; WONG,Veronica; SAUNDERS, John; ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. 4. vydání.Praha: Grada Publishing, a.s.,2007.1048 s.ISBN0130404403 VOGEL, Harold L., Entertainment Industry Economics. 8. vyd.New York:Cambridge University Press,2011. ISBN978-1-107-00309-5 ADORNO, Theodor W., Přehodnocení kulturního průmyslu [online].Glosy.info, 22.srpen 2004. Dostupné na WWW: <http://glosy.info/texty/prehodnoceni-kulturnihoprumyslu/>. ISSN 1214-8857. TYBOUT, Alice M.; CALDER, Bobby J. Kellogg on marketing. 1. vyd. 2000. ISBN 047135399X IACOBUCCI, D.; CALDER, Bobby J. Kellogg on integrated marketing. 1. vyd. 2002. ISBN 0-471-20476-5 SHIMP, Terence A.; Advertising, promotion: supplemental aspects of integrated marketing communications. 6. vyd.2002. ISBN 0030352711 VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.; Reklama: jak dělat reklamu 3. vyd.;2010. ISBN 8024734923 VYSEKALOVÁ, J.; KOPECKÁ, O. Češi a reklama. Marketing a Komunikace, 1/2010, ročník XX |