Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Název práce v češtině: Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Název v anglickém jazyce: Marketing and advertisment in the entertainment idustry
Klíčová slova: Marketing and advertisment in the entertainment idustry
Klíčová slova anglicky: marketing, reklama, zábavní průmysl
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (21-KSOC)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 31.07.2012
Datum zadání: 31.07.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 31.07.2012
Datum a čas obhajoby: 10.09.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2012
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Ing. Petra Průšová
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tato práce se zabýva marketingem a reklamou v zábavním průmyslu. Klade si především otázky, jak se marketing a reklama v zábavním průmyslu liší a jaký má samotný zábavní průmysl vliv na naši společnost. Dále se tato práce zabývá problémy, které v této oblasti poslední dobou vznikají. Jedná se především problémy uvnitř zábavního průmyslu a o krizi reklamy. Nakonec tato práce navrhuje řešení těchto problémů pomocí tematických akcí.
Seznam odborné literatury
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání.Praha: Grada Publishing, a.s.,2007.792 s.ISBN 0131457578
KOTLER, Philip; WONG,Veronica; SAUNDERS, John; ARMSTRONG, Gary. Moderní marketing. 4. vydání.Praha: Grada Publishing, a.s.,2007.1048 s.ISBN0130404403

VOGEL, Harold L., Entertainment Industry Economics. 8. vyd.New York:Cambridge University Press,2011. ISBN978-1-107-00309-5

ADORNO, Theodor W., Přehodnocení kulturního průmyslu [online].Glosy.info, 22.srpen 2004. Dostupné na WWW: <http://glosy.info/texty/prehodnoceni-kulturnihoprumyslu/>. ISSN 1214-8857.

TYBOUT, Alice M.; CALDER, Bobby J. Kellogg on marketing. 1. vyd. 2000. ISBN 047135399X

IACOBUCCI, D.; CALDER, Bobby J. Kellogg on integrated marketing. 1. vyd. 2002. ISBN 0-471-20476-5

SHIMP, Terence A.; Advertising, promotion: supplemental aspects of integrated marketing communications. 6. vyd.2002. ISBN 0030352711

VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.; Reklama: jak dělat reklamu 3. vyd.;2010. ISBN 8024734923

VYSEKALOVÁ, J.; KOPECKÁ, O. Češi a reklama. Marketing a Komunikace, 1/2010, ročník XX
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK