Média pro mládež: Mediální gramotnost členů Dětské televize
Název práce v češtině: | Média pro mládež: Mediální gramotnost členů Dětské televize |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Media for youth: Media literacy of Children TV members |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Zuzana Podaná, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.07.2012 |
Datum zadání: | 26.07.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 26.07.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Mgr. Petr Lupač, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce se bude zabývat tématem mediální gramotnosti mládeže a konkrétně se zaměří na otázku, jestli u členů Dětské televize (DTV), tedy dětí s aktivním zájmem o vytváření televizních zpráv, lze nalézt vyšší míru mediální gramotnosti oproti jejich vrstevníkům. Studentka realizuje vlastní dotazníkový průzkum mezi členy DTV a pro srovnání i v několika třídách gymnázií. |
Seznam odborné literatury |
Jirák, J., Köpplová, B (2003).: Média a společnost . Praha: Portál
Jirák, J., Wolák, R. (2007): Mediální gramotnost – nový rozměr vzdělávání. Praha: Radioservis McNair, B. (2004): Sociologie žurnalistiky. Praha: Portál Sak , P., Saková, K. (2004): Mládež na křižovatce: sociologická analýza postavení mládeže ve společnosti a její úlohy v procesech evropeizace a informatizace. Praha: Svoboda Servis Thomanová E., Jollsová, T. (2005): Literacy for the 21 century, Los Angeles: Center for Media Literacy |