Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kampaň společnosti Veolia Voda „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“
Název práce v češtině: Kampaň společnosti Veolia Voda „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“
Název v anglickém jazyce: Campaign of the company Veolia Voda „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!"
Klíčová slova: Veolia Voda, Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, kohoutková voda, balená voda, restaurace, kampaň
Klíčová slova anglicky: Veolia Voda, Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, tap water, bottled water, restaurants, campaign
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.06.2012
Datum zadání: 25.06.2012
Datum a čas obhajoby: 18.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:23.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2013
Oponenti: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce na téma Kampaň společnosti Veolia Voda „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ se zabývá rozborem kampaně zaměřené na propagaci kohoutkové vody v restauracích. Cílem je představit komunikační aktivity a kreativní zpracování projektu a také ukázat na základě výzkumu vnímání kampaně očima restauratérů z vybraných pražských gastronomických podniků zapojených do projektu. Důraz je kladen především na popis marketingového a komunikačního mixu kampaně s použitím deskriptivní metody, zdůrazněny jsou však také souvislosti tématu propagace kohoutkové vody s ekologickou problematikou konzumace balených vod a problematikou související s pitnou vodou obecně. Nastíněna je i situace ohledně podávání kohoutkové vody v restauracích v zahraničí. Součástí práce je také obraz kampaně v českých médiích a závěrečné zhodnocení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis Campaign of the company Veolia Voda „Čerstvá kohoutková? Stačí říct!“ presents an analysis of a campaign focused on promotion of tap water supply in restaurants. The aim is to present communication activities and creative processing of the project and also to show the perception of the campaign from the point of view of the proprietors of Prague gastronomical enterprises participating in the project based on a survey. The emphasis is put mainly on description of the marketing and communication mix, performed by the descriptive method. Connection between the topic of tap water promotion and the consumption of bottled water and other ecological problems in relation to obtaining drinking water are also mentioned, as is the situation of the tap water usage in restaurants in foreign countries. Media coverage of the campaign is also included in the thesis, followed by a final evaluation.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK