Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Název práce v češtině: Marketingový plán Fitcentrum Visla
Název v anglickém jazyce: The Marketing plan of Fitcentrum Visla
Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness
Klíčová slova anglicky: Marketing, marketing plan, marketing mix, situational analysis, fitness
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.06.2012
Datum zadání: 13.06.2012
Datum a čas obhajoby: 11.09.2013 09:20
Datum odevzdání elektronické podoby:26.08.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:27.08.2013
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2013
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Abstrakt Název: Marketingový plán Fitcentrum Visla Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness


Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Abstract Title: The Marketing plan of Fitcentrum Visla Aims: The aim of this thesis is to collect detailed information from internal and external environment of fitness Visla. Based on these findings was draft a new marketing plan that will help to consolidate and improve market position fitness Visla. Methods: In this bachelor thesis has been used document analysis, characteristic of competition, interview, marketing mix, product portfolio analysis, PEST analysis and SWOT analysis. All methods were used to obtain information about fitness Visla. Results:The result of this thesis is marketing plan of fitness Visla for the end of a year 2013 and 2014, which contains all the essentials and can be an inspiration for implementation of the proposed activities. Keywords: Marketing, marketing plan, marketing mix, situational analysis, fitness
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK