Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Národní strana
Název práce v češtině: Národní strana
Název v anglickém jazyce: National Party
Klíčová slova: Národní strana, politický marketing, marketingové sdělení, charismatický lídr, poptávka po populistické radikálně pravicové straně, dotazníkové šetření.
Klíčová slova anglicky: National party, political marketing, marketing message, charismatic leader, demand for a populist radical right party, survey questionnaire.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra politologie (23-KP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jan Charvát, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.05.2012
Datum zadání: 07.05.2012
Datum a čas obhajoby: 24.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: IPS FSV UK, U kříže 8/661 158 00 Praha 5 – Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2013
Oponenti: PhDr. Petr Just, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
BASTL, M. - MAREŠ, M. - SMOLÍK, J. - VEJVODOVÁ, P. (2011). Krajní pravice a krajní levice v ČR. Vyd. 1. Praha : Grada. 288 s. ISBN 978 -80 -247 -3797 -3.

BETZ, H.-G. – IMMERFALL, S. (1998). The New Politics of the Right : Neo-Populist Parties and Movements in Established Democracies. Palgrave MacMillan. 288 s. ISBN-10: 0-312-21338-7.

ČERNÝ, P. (2008). Právní ochrana před extremismem. Vyd. 1. Praha : C. H. Beck. 256 s. ISBN 978-80-7400-053-9.

DANČÁK, B. - FIALA, P. (2000). Národnostní politika v postkomunistických zemích. Vyd. 1. Brno : Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity. 318 s. ISBN 80 -210 -2388 -0.

ELLINAS, A. A.(2010). The Media and the Far Right in Western Europe : Playing the Nationalist Card. Cambridge University Press. 255 s. ISBN-10: 0-521-11695-3.

JABLONSKI, A. W. et al. (2006). Politický marketing : Úvod do teorie a praxe. Brno : Barrister a Principal, s.r.o. 203 s. ISBN 80-7364-011-2.

KUPKA, P. - LARYŠ, M. - SMOLÍK, J. (2009). Krajní pravice ve vybraných zemích střední a východní Evropy : Slovensko, Polsko, Ukrajina, Bělorusko, Rusko. Vyd. 1. Brno : Masarykova univerzita. 268 s. ISBN 978 -80 -210 -4845 -4.

MAREŠ, M. (2003). Pravicový extremismus a radikalismus v ČR. Vyd. 1. Brno : Barrister & Principal Centrum strategických studií. 655 s. ISBN 80 -86598 -45 -4.
Předběžná náplň práce
Národní strana bude podrobně popsána v kapitolách věnujících se vzniku Národní strany, politickému programu, ideologickému zařazení, jednotlivcům a organizacím kooperujících na vzniku Národní strany, politickému marketingu, taktéž výsledkům Národní strany ve volbách a zahraniční spolupráci. Výzkumné otázky v rámci této diplomové práce budou: Proč strana nezaznamenala úspěch? Byly v rámci politického marketingu zvoleny správné komunikační kanály a byl způsob, kterým strana komunikovala správný? a Existuje v České republice v současné době poptávka po straně tohoto typu?.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The National Party will be described in detail chapters devoted to the formation of the National Party, its political agenda, ideological classification, to individuals and organizations participating in the establishment of the National Party, its political marketing, and the results of the National Party in the elections and international cooperation. The thesis will address the following research questions: Why was the party unsuccessful? Concerning political marketing, were the selected communication channels adequate and was the way the party communicated correct? and Is there demand for a similar party in the Czech Republic at the moment?
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK