Výuka anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Výuka anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Teaching English to pupils with specific learning disabilities in the first level of primary school |
Klíčová slova: | specifické poruchy učení, výuka anglického jazyka, 1. stupeň, základní škola, metody, strategie |
Klíčová slova anglicky: | specific learning disabilities, English language education, first grade, primary school, methods, strategies |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 01.03.2012 |
Datum zadání: | 01.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 21.05.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.03.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.05.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | PhDr. Petra Vallin, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Diplomová práce je zaměřená na výuku žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ, zejména pak na výuku anglického jazyka.Výzkumná část se zabývá mapováním a ověřováním vhodných výukových metod pro tyto žáky. |
Seznam odborné literatury |
BARTOŇOVÁ, Miroslava, et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV.. 1. Brno : Paido, 2010. 384 s. ISBN 978-80-7315-201-7.
BENDER, William. Differentiating instruction for students with learning disabilities. 1st ed. Corwin Press, 2007. 224 s. ISBN 14-129-544-60. ČECHOVÁ, Barbara, et al. Nápadník pro rozvoj klíčových kompetencí ve výuce. 1. Praha : Scio, 2006.180 s. ISBN 80-86910-53-9. DAWSON, Colin. Teaching English as a foreign language. 2nd ed. Edinburgh: Thomas Nelson and Sons, 1985. 64 s. ISBN 0-245-53929-8. DEAN, Alan; HEGARTY, Seamus. Learning for independence. 1st ed. London : FEU, 1984. 130 s. ISBN 0-946469-42-3. |