Identifikace značky velkých sportovních událostí
Název práce v češtině: | Identifikace značky velkých sportovních událostí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Large sporting events’ brand identification |
Klíčová slova: | sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale |
Klíčová slova anglicky: | sports brand, brand personality, brand personality measurement, brand image, brand identity, Summer Olympic Games, FIFA World Cup |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Kinantropologie (51-400100) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 10.12.2011 |
Datum zadání: | 10.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 07.03.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.01.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.12.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.03.2012 |
Oponenti: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. | |
Seznam odborné literatury |
AAKER, D. A. Brand building – budování obchodní značky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
AAKER, J. L. Dimensions of Brand Personality. Journal of Marketing Research. 1997, roč. 34, č. 3, s. 347-357. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9. GEUENS M.; WEIJTERS B.; De WULF K. A new measure of brand personality. International Journal of Research in Marketing. 2009, roč. 26, s. 97-107. KELLER, K. L. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3. KOTLER, P. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 205 s. ISBN 80-2471-678-X. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 284 s. ISBN 80-2470-393-9. atd. |
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale.
V souvislosti se získáním primárních dat bude použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek bude provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat bude provedena jejich statistická analýza. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main objective of this work is to identify the brand personality of Summer Olympic Games and FIFA World Cup by means of marketing research.
In connection with the primary data collection a method of written and electronic questioning will be used. The brand personality identification of the above mentioned brands will be performed based on the brand personality measurement method according to Geuens, Weijters and De Wulf (2009). For the obtained data interpretation their statistical analysis will be performed. |