Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Název práce v češtině: Marketingový výzkum hodnoty vybrané sportovní značky AND1
Název v anglickém jazyce: Marketing Research of the Value of Sports Brand AND1
Klíčová slova: hodnota, marketingový mix, marketingový výzkum, SWOT analýza, značka
Klíčová slova anglicky: brand, equity, marketing mix, marketing research, SWOT analysis.
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jan Procházka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.12.2011
Datum zadání: 13.12.2011
Datum a čas obhajoby: 24.01.2012 09:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:23.01.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:13.12.2011
Datum proběhlé obhajoby: 24.01.2012
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Monografie

1. ANDREWS, N. True Myths: The Life and Time of Arnold Schwarzenegger: From Pumping Iron to Governor of California. 1st printing. London: Carol Publishing Group, 1996. ISBN 1-58234-465-5.
2. BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
3. ČÁSLAVOVÁ, E. Management sport. Praha: East West Publishing Compeny and East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.
4. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150-9.
5. FARRALL, C. Professional English in use. 1. publ. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0-521-70269-0.
6. FORET, M. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2183-2.
7. HAVLÍČEK, K. Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8.
8. CHIPLUNKAR, R.M. Product Category Management. 1. Publ. Tata McGraw-Hill Publishing, New Delhi, 2000. ISBN 978-0-07-015320-2.
9. KALETA, M. Marketing a prodej. 1. Vyd. Praha: Professional Publishing, 2008. ISBN 978-80-86946-60-3.
10. KALKA, J. Marketing podle cílových skupin : jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1617-3.
11. KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace. 1. Vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
12. KELLER, K. L. Strategické řízení značky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.
13. KOTLER, P. Marketing Management. 10. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
14. KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
15. KOTLER, P, ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 80-247-0513-3.
16. MAJUMDAR, M. Towards Customer Equity: Should Marketers Shift Focus from Brand Equity. 1. Publ. GRIN Verlag, 2009. ISBN 978-36-404-7689-3.
17. REICHEL, Jiří. Kapitoly metodologie sociálních výzkumů. 1.vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-3006-6.
18. SURYNEK, A. Zpracování projektu. 2. vyd. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-245-1093-6.


Elektronické publikace

19. KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace. [online]. Google, c2011 [cit. 2011-02-08]. Dostupné z WWW: <http://books.google.com>.
20. Marketingová komunikace [online]. Wikipedia, c2011, 18.5.2011 [cit. 2011-18-05]. Dostupné z WWW: <http://cs.wikipedia.org/wiki/Komunikace>.
21. Marketing Brand Equity [online]. Netmba, c2010 [cit. 2011-05-06]. Dostupné z WWW: <http://www.netmba.com/marketing/brand/equity>.
22. AND1 email terms [online]. AND1, c2010 [cit. 2011-09-04]. Dostupné z WWW: <http://www.and1.com/email-terms>.
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak lidé v České republice, kteří se pohybují v basketbalovém prostředí, znají a vnímají sportovní značku AND1. Jsou zde uvedeny definice, které objasní, co je to značka, jak chápeme hodnotu značky a jak se dá hodnota značky měřit a metody použité k dosažení vytyčených cílů. V praktické části se práce zaměřuje na sběr dat a následné zpracování získaných dat do konkrétních výsledků. V závěrečné části jsou zhodnoceny výsledky, a pokud se některé jeví jako negativní, jsou zde navržena doporučení, která by měla přinést výsledky pozitivní.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this bachelor thesis is to determine how people in the Czech Republic, who are acquainted with basketball environment, perceive and know the sports brand AND1. There are presented definitions that clarify what brand is, how we understand the brand equity and how the equity of the brand can be measured and methods used to achieve the objectives of this thesis. In the practical part this thesis concentrates on assembling together data and further processing of the gained data into particular results. The results are assessed in the final part and if some of them are negative, there are made recommendations that could bring positive results.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK