Sector 66 – modulární desková hra
Název práce v češtině: | Sector 66 – modulární desková hra |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Sector 66 – A Modular Board Game |
Klíčová slova: | XNA, WCF, plug-in, hra |
Klíčová slova anglicky: | XNA, WCF, plug-in, game |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 08.11.2011 |
Datum zadání: | 08.11.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 06.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro 3D počítačovou reprezentaci deskové logické hry Quoridor. Výsledná aplikace by měla být implementována v prostředí .NET za použití vhodného grafického frameworku, mělo by být možné rozšiřovat její funkcionalitu pomocí plug-inů. Součástí řešení by měla být podpora pro hru po síti, hru proti počítači (systém umělé inteligence) a editor herních plánů. Pravidla hry by měla vycházet ze hry Quoridor od firmy Gigamic, která mohou být pro potřeby práce i dále rozšířena. |
Seznam odborné literatury |
Jeffrey Richter: CLR via C# (3rd Edition), Microsoft Press, February 2010
Jon Skeet: C# in Depth (2nd Edition), Manning Publications, November 2010 Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Jones & Bartlett Publishers, September 2004 |