Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ
Název práce v češtině: Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ
Název v anglickém jazyce: Teaching styles of lower-secondary and higher-secondary school teachers of the English language
Klíčová slova: vyučovací styl, učitelovo pojetí výuky, vyučovací metoda, typologie vyučovacích stylů, výuka anglického jazyka
Klíčová slova anglicky: teaching style, teachers’ beliefs, teaching method, teaching style typologies, English language teaching
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání (41-UVRV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Karel Starý, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 23.11.2011
Datum zadání: 22.12.2011
Datum a čas obhajoby: 19.06.2013 12:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2013
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. David Greger, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka se seznámí se stavem řešení tématu v odborné literatuře a nastuduje základní metodologickou literaturu. Následně provede vlastní empirické šetření, shromážděná data bude analyzovat a vyvodí z nich validní a reliabilní závěry.
Seznam odborné literatury
Fenstermacher, G. D.,Soltis J. F. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008.
Mareš, J., Slavík, J. Svatoš, T., Švec,V. Učitelovo pojetí výuky. Brno: MU CDV, 1996.
Švaříček, R., Šeďová, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2008.
Předběžná náplň práce
Studentka vyhledá a prostuduje odbornou literaturu v českém jazyce týkající se zadaného tematu. Dále vyhledá články v českých i anglických odborných časopisech a soustředí se jak na výzkumná zjištění, tak na použité výzkumné metody. Vypracuje záměr svého výzkumu podložený metodologickými publikacemi včetně časového harmonogramu. Provede předvýzkumné šetření a upřesní výzkumný projekt. V rámci empirického šetření zkonstruuje výzkumný vzorek několika středoškolských učitelů angličtiny a pomocí zúčastněného pozorování jejich výuky a hloubkových rozhovorů bude shromažďovat dostatečné množství dat. Průběžně je bude analyzovat a konfrontovat výsledky s podobnými výzkumy v zahraničí. Diplomovou práci bude průběžně konzultovat se školitelem a pravidelně předkládat dílčí části diplomové práce.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK