Real-time strategy hra s umělou inteligencí
Název práce v češtině: | Real-time strategy hra s umělou inteligencí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Real-time strategy game with artificial intelligence |
Klíčová slova: | real-time strategická hra, 3D grafika, umělá inteligence |
Klíčová slova anglicky: | real-time strategy game, 3D computer graphics, artificial intelligence |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Balyo, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.11.2011 |
Datum zadání: | 08.11.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 06.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.08.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 03.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
Oponenti: | RNDr. Filip Dvořák, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat real-time strategy hru. Hra bude implementována jazyce C# na platformě .NET [2] s požitím XNA Frameworku[1]. Grafické rozhraní hry bude ve 3D. Hra bude obsahovat umělého hráče s jednoduchou umělou inteligencí. |
Seznam odborné literatury |
[1] Microsoft XNA Framework, http://create.msdn.com/en-US/education/basics/xna_framework
[2] Simon Robinson, K. Scott Allen, Ollie Cornes, Jay Glynn, Zach Greenvoss, Burton Harvey, Christian Nagel, Morgan Skinner, Karli Watson: C# Programujeme profesionálně, Computer Press, 2003 [3] Todd Barron. Strategy Game Programming with DirectX 9.0, Wordware Publishing, 2003 [4] Game Programming Gems, http://www.gameprogramminggems.com/ [5] Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson and John Vlissides. Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, Addison-Wesley, 1994 |