Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
V neděli 2.3. 16:00 - 18:00 proběhne odstávka  Studijního informačního systému z důvodu nutné údržby databázového serveru.
Marketingové strategie luxusních módních značek pro děti - komparace značek D&G Junior a John Galliano Kids za období 2010-2011
Název práce v češtině: Marketingové strategie luxusních módních značek pro děti - komparace značek D&G Junior a John Galliano Kids za období 2010-2011
Název v anglickém jazyce: Marketing strategies of luxury fashion brands for kids - comparation of the brands D&G Junior and John Galliano Kids in the period of 2010-2011
Klíčová slova: Luxusní móda pro děti, marketing luxusního zboţí, luxus, John Galliano, John Galliano Kids, Dolce & Gabbana, D&G Junior.
Klíčová slova anglicky: Luxury fashion for kids, luxury marketing, luxury, John Galliano, John Galliano Kids, Dolce & Gabbana, D&G Junior.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 31.10.2011
Datum zadání: 31.10.2011
Datum a čas obhajoby: 19.06.2012 00:00
Místo konání obhajoby: Smetanovo nábř. 6
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2012
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of management techniques: a comprehensive guide to achieving managerial excellence and improved decision making. Třetí vydání. London: Kogan Page Publishers, 2006. ISBN 9780749447663.
BERRY, CH. J. The Idea of Luxury: a conceptual and historical investigation. První vydání. Cambridge University Press, 1994. 292 s. ISBN 9780521466912.
EASEY, Mike. Fashion Marketing. třetí vydání. Oxford: John Wiley and Sons, 2008. ISBN 9781405139533.
HOFFMANN, Jonas a Ivan COSTE-MANIÈRE. Luxury Strategy in Action. První vydání. Hampshire: Palgrave Macmillan, 2011. ISBN 9781137007384.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 987-80-247-3247-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2008. ISBN 9788024726908.
KAPFERER, Jean-Noel, BASTIEN Vincent. The Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands. První vydání. London, Philadelphia: Kogan Page Limited, 2009. ISBN 978-0-7494-5477-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Šesté vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. ISBN 80-247-0513-3.
MÁCHALOVÁ, Jana. Dějiny odívání: Móda 20. století. První vydání. Praha: Lidové noviny, 2003. ISBN 80-7106-587-0.
MCDOWELL, Colin. Galliano. Druhé vydání. Cassell Paperbacks, 2001. ISBN 9781841881614.
MCNEAL, James U. The Kids Market: Myths and Realities. Ilustrované vydání. New York: Paramount Market Publishing, 1999. ISBN 9780967143910.
MICHMAN, Ronald D. a Edward M. MAZZE. The Affluent Consumer: Marketing And Selling the Luxury Lifestyle. Ilustrované vydání. Westport: Greenwood Publishing Group, 2006. ISBN 9780275992828.
OKONKWO, Uche. Luxury Fashion Branding: Trends, Tactics, Techniques. První vydání. Londýn: Palgrave MaCmillan, 2007. ISBN 978-0-230-52167-4.
72
RICHARDSON, Neil a Ruth M GOSNAY. Develop Your Marketing Skills: Creating Success Series. Ilustrované vydání. London, Philadelphia, New Delhi: Kogan Page Publishers, 2011. ISBN 9780749462253.
RIES, Al a Jack TROUT. Positioning: The Battle for Your Mind. New York: McGraw Hill Professional, 2000. ISBN 9780071373586.
SIPOS, Philip a Corina NEFZGER. Country-of-Origin Effects and Competitive Advantage: The Role of a Country's Image with Respect to the Positioning Process of International Firms Within the Framework of Global Marketing Strategies, Nordsted: GRIN Verlag, 2011, ISBN – 978-3-656-00909-2.
SOZZANI, Franca. Dolce & Gabbana. Assouline Publishing Corporation, 2005. ISBN 9782843237751. STEVENSON, NJ. Kronika módy. První vydání. Londýn: A&C Black Publishers Limited, 2011. ISBN 978-807321-570.
SUTHERLAND, Anne a Beth THOMPSON. Kidfluence: Why Kids Today Mean Business. Ilustrované vydání. Kanada: McGraw-Hill Ryerson, 2001. ISBN 9780070871335.
TUNGATE, Mark. Fashion Brands. Branding Style from Armani to Zara. Druhé vydání. London: Kogan Page, 2008. ISBN 978 0 7494 5305 3.
WOBBEN, Carolin. Success Factors of Brand Extension in International Marketing. Verlag: GRIN, 2006. ISBN 9783638527743.
Předběžná náplň práce
Ve své práci se pomocí deskriptivní analýzy zaměřím na formování marketingových strategií vybraných luxusních značek pro děti.
Pomocí marketingového mixu a SWOT analýzy rozeberu marketingové strategie značek D&G Junior a John Galliano Kids. Analýzu provedu pomocí odborné literatury a na základě toho, jak se značky samy mediálně propagují (tzn. pomocí reklamy, PR apod.), z tohoto důvodu jako výchozí zdroje dat budou sloužit módní časopisy, webové stránky zkoumaných značek a TV spoty ke kampaním z analyzovaného období (vše převážně české, ale i ukázky zahraničních). Zkoumat budu období let 2010-2011.
Po provedené analýze bude následovat srovnání strategií výše zmíněných dvou značek a zaměřím se na rozdílnost mediálních projevů těchto značek.
Vzhledem k tomu, že se jedná o kontroverzní téma a na dětskou luxusní módu existuje mnoho negativních názorů, zpracuji také pohled kritiků a vliv dané kritiky na účinnost maketingové komunikace jednotlivých značek.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In my bachelor thesis I will focus on forming marketing strategies of selected luxury brands for kids and for this purpose I will use descriptive analysis. According to scheme of marketing mix and SWOT analysis I will analyse marketing strategies of the brands D&G Junior and John Galliano Kids. The analysis I will make according to expert literature and according to marketing and media communication of the brands. For this case I will use fashion magazines, web sites of the analysed brands and TV spots to the campaigns from the analysed period. I will examine the period of 2010-2011.
After the analysis there will follow a comparition of the strategies of the analysed brands and I will focus on the difference of media presentation of these brands.
Because of controversy of the analysed topic, there exist also many negative oponions on the topic. That is why I will process also the view of the critics and impact of the criticism on the effectivity of marketing communication of analysed brands.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK