Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012
Název práce v češtině: | Značka a analýza image značky Alpine Pro-LOH Londýn 2012 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Alpine Pro brand and its image analysis - 2012 Summer Olympics in London |
Klíčová slova: | značka, Alpine Pro, image značky, marketingový výzkum |
Klíčová slova anglicky: | brand, Alpine Pro, brand image, marketing research |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.11.2011 |
Datum zadání: | 15.06.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 10.05.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 11.04.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.05.2013 |
Oponenti: | doc, Ing. Jana Boučková, CSc. |
Zásady pro vypracování |
- TEORETICKO-METODOLOGICKÁ VÝCHODISKA PRÁCE
- PRVKY ZNAČKY - KONCEPT IDENTITY ZNAČKY - KONCEPT HODNOTY ZNAČKY - IMAGE ZNAČKY (ASOCIACE SE ZNAČKOU) - ŘÍZENÍ ZNAČKY - METODOLOGIE VÝZKUMU ZNAČKY - PROFIL SPOLEČNOSTI ALPINE PRO - HISTORIE ZNAČKY ALPINE PRO - MARKETING SPOLEČNOSTI ALPINE PRO - ZNAČKA ALPINE PRO A LOH 2012 - VÝZKUM IMAGE ZNAČKY ALPINE PRO A JEHO VYHODNOCENÍ - CÍL VÝZKUMU A METODOLOGIE VÝZKUMU - HYPOTÉZY - VÝSLEDKY VÝZKUMU - OVĚŘENÍ STANOVENÝCH HYPOTÉZ - ZÁVĚRY A DOPORUČENÍ |
Předběžná náplň práce |
Charakteristika profilu vybrané společnosti, značky, její vnímání veřejností, image značky a její změny. Na základě vlastního průzkumu formulace závěrů a doporučení ke zlepšení vnímání značky. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Characteristics of the selected company, brand, its public image, brand image and its changes. Based on our own research to formulate conclusions and recommendations to improve brand perception. |