Virtuální 2D svět
Název práce v češtině: | Virtuální 2D svět |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Virtual 2D world |
Klíčová slova: | virtuální svět, simulace, 2D, virtuální agenti, editor |
Klíčová slova anglicky: | virtual world, simulation, 2D, virtual agents, editor |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 27.10.2011 |
Datum zadání: | 16.11.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 01.12.2011 |
Zásady pro vypracování |
Poměrně značné množství prací zabývajících se zkoumáním chování
virtuálních agentů využívá 2D virtuální světy založené na čtvercových sítích. Velká většina těchto prací si vytváří takovýto virtuální svět od začátku, což odvádí pozornost experimentátora od zkoumaného problému. Cílem této práce je vytvořit rozšiřitelný simulátor a editor 2D světa, který umožní rychlé prototypování takovýchto virtuálních světů. Součástí práce je: 1) vytvořit simulátor 2D světa 2) vytvořit editor 2D světa 3) umožnit ovládání virtuálních agentů uvnitř světa pomocí GameBots2004-Like protokolu |
Seznam odborné literatury |
Steve Rabin (eds.): AI Game Programming Wisdom series
Mark DeLoura (eds.): Game Programming Gems series |