Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix nově vznikajícího sportovního zařízení
Název práce v češtině: Marketingový mix nově vznikajícího sportovního zařízení
Název v anglickém jazyce: Marketing mix of a new emerging sports facility
Klíčová slova: sportovní služba, marketing, marketingový mix, marketingová strategie, konkurence
Klíčová slova anglicky: sport service, marketing, marketing mix, marketing strategy, competition
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.06.2011
Datum zadání: 08.03.2012
Datum a čas obhajoby: 17.05.2012 10:40
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:27.04.2012
Datum proběhlé obhajoby: 17.05.2012
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK