Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Název práce v češtině: | Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement |
Klíčová slova: | Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu |
Klíčová slova anglicky: | Marketing, marketing mix, communication with fans, the image of the club |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 20.06.2011 |
Datum zadání: | 15.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2012 10:40 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.08.2012 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2012 |
Oponenti: | doc. Mgr. William Morea Crossan, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1. BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I., kol.(2002): Psychologie a sociologie řízení, Management Press, Praha, 800 s., 520 978-80-7261-169-0
2. BEDŘICH, Ladislav. Fotbal: rituální hra moderní doby. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 195 s. ISBN 80-210-3927-2 3. BOUČKOVÁ, Jana. Marketing: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 80-717-9577-1. 4. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009, 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9. 5. DAŇHELOVÁ, Šárka. Sportovní marketing: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 72 s. ISBN 80-210-3901-9. 6. DURDOVÁ, Irena. Sportovní management: rituální hra moderní doby. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2002, 121 s. ISBN 80-248-0130-2. 7. GRÖNROOS, Christian a Věra VÁVROVÁ. Service management and marketing: a customer relationship management approach. 2nd ed. New York: Wiley, c2000, x, 394 p. C.H. Beck pro praxi. ISBN 04-717-2034-8 8. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 2005, 407 s. ISBN 80-736-7040-2. 9. HENDL, Jan. Úvod do kvalitativního výzkumu: rituální hra moderní doby. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1997, 243 s. ISBN 80-718-4549-3 10. KOTLER, Philip. Marketing: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2. 11. KOTLER, Philip. Marketing: rituální hra moderní doby. 1. vyd. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2. 12. KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X. 13. MULLIN, Bernard James, Stephen HARDY a William Anthony SUTTON. Sport marketing. 3rd ed. Champaign, IL: Human Kinetics, c2007, xii, 539 p. ISBN 07-360-6052-9. 14. PITTS, Brenda G. Fundamentals of sport marketing. 3rd ed. Morgantown, WV: Fitness Information Technology, 2007, p. cm. ISBN 978-188-5693-785. 15. PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9. 16. SEDLÁČKOVÁ, Helena. Strategická analýza: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, xi, 121 s. ISBN 80-717-9367-1. 17. TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy: základní metody a aplikace. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xvii, 240 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-098-0. 18. VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita: rituální hra moderní doby. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5. |