Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Název práce v češtině: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Název v anglickém jazyce: Marketing research on the satisfaction of spectators sporting event High Jump in 2011
Klíčová slova: sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost
Klíčová slova anglicky: sporting event, marketing research, satisfaction
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.06.2011
Datum zadání: 08.03.2012
Datum a čas obhajoby: 17.05.2012 11:00
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:27.04.2012
Datum proběhlé obhajoby: 17.05.2012
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK