Reklama a spoločnosť (ČR od začiatku 90. rokov)
Název práce v jazyce práce (slovenština): | Reklama a spoločnosť (ČR od začiatku 90. rokov) |
---|---|
Název práce v češtině: | Reklama a společnost (ČR od začátku 90.let) |
Název v anglickém jazyce: | Advertising and Society (Czech Republic since 90´s) |
Klíčová slova: | reklama |
Klíčová slova anglicky: | advertising |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Jana Duffková, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.05.2011 |
Datum zadání: | 28.05.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 05.04.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 16.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Oleg Suša, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Práce bude mít teoreticko-empirický charakter (empirická data budou spíše v roli dokumentace). Autorka vyjde z obecné relace „reklama - společnost“, přičemž její hlavní pozornost bude zaměřena na funkce reklamy ve společnosti, na vliv reklamy na společnost, na její jednotlivé oblasti i na různé skupiny obyvatelstva. Po terminologických pasážích a nástinu vývoje reklamy (v hlavních meznících) se bude věnovat stěžejní části – vliv reklamy na českou společnost po r. 1989 (s dílčími momenty srovnání s předchozím obdobím). |
Seznam odborné literatury |
Schultz, don E.: Moderní reklama. Praha, Grada 1995
Toscani, O.: Reklama je navoněná zdechlina. Slováry 1996 Vysekalová, J.: Reklama. Praha, Grada 2003 Otmarová, M.: Reklama z pohledu sociologie. Diplomová práce. Praha, katedra sociologie FF UK 1998 Melicharová, J.. Reklama ve společnosti a společnost v reklamě (Sociologická analýza reklamy). Diplomová práce. Praha, Česká zemědělská univerzita 2003 Williamson, J.: Decoding Advertisements. Ideology and Meaning in Advertising. London, Marion Boyars 2005 Klein, N.: Bez loga. Praha, Argo 2005 Schudson, M.: Advertising, The Uneasy Persuation. New York, Basic Books 1986 Hellmann, K.-U.: Konsum der Werbung. Wiesbaden, VS Verlag für Sozialwissenschaften 2004 Kenneth E. C. - Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha, Computer Press 2008 Baudrillard, J.: “Advertising.” The System of Objects. New York, Verso 1996 Packard, V.: The Hidden Persuaders. Brooklyn, Ig Publishing 1980 konkrétní výzkumy různých agentur: CVVM, GfK, STEM apod. |