Psychologické aspekty Public Relations a možnosti jejich uplatnění v organizaci
| Název práce v češtině: | Psychologické aspekty Public Relations a možnosti jejich uplatnění v organizaci |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Psychological aspects of public relations and possibilities of its utilization in organization |
| Klíčová slova: | public relations, image, společenská odpovědnost firem, komunikace |
| Klíčová slova anglicky: | public relations, image, social corporate responsibility, communication |
| Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivana Šnýdrová, CSc. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 02.05.2011 |
| Datum zadání: | 02.05.2011 |
| Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 08.07.2011 |
| Datum a čas obhajoby: | 06.09.2012 00:00 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.06.2012 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2012 |
| Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
| Oponenti: | doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. |
| Zásady pro vypracování |
| 1. Úvod
2. Public relations - vymezení, historie 3. Psychologie - související témata 4. Komunikace 4.1 Masová komunikace 4.2 Persuaze 5. Image 5.1 Společenská odpovědnost firem 6. Problematika etiky 7. Marketing ve vzdělávání dospělých 8. Závěr |
| Seznam odborné literatury |
| KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. ISBN 80-7261-006-6
KOMÁRKOVÁ, Růžena, RYMEŠ, Milan, VYSEKALOVÁ Jitka. Psychologie trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-632-3 L´ETANG, Jacquie. Public Relations and Social Corporate Responsibility: Some Issues Arising. Journal of Business Ethics, 1994, vol. 13, no. 2, s. 111-123. SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2.vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7 VYBÍRAL, Zbyněk. Psychologie lidské komunikace. 1. vyd. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-291-2 VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009 ISBN 978-80-247-2790-5 |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.