Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Superlearning
Název práce v češtině: Superlearning
Název v anglickém jazyce: Superlearning
Klíčová slova: superlearning, sugestopedie, vyučování, učení, výuková metoda
Klíčová slova anglicky: superlearning, suggestopaedia, teaching, learning, teaching method
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Michal Šerák, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.03.2011
Datum zadání: 28.03.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 27.06.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:22.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 27.06.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Martin Kopecký, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Výukové metody ve vzdělávání dospělých
2. Superlearning a sugestopedie
3. Teoretické aspekty superlearningu
4. Praktické aspekty superlearningu
Seznam odborné literatury
Mailer, Ch., Weberová, M.: Superlearning znamená úspěch: praxí ověřený návod na použití až neuvěřitelně úspěšné studijní metody. Praha: Talpress, 1994; 1. vydání, 168 str.; ISBN 80-85609-59-2
Ostrander, S., Schroeder, L., Ostrander, N.: Superlearning 2000: tvořivé učení 21. století. Knižní klub, 2000; 1. vydání, 379 str.; ISBN 80-242-0193-3
Stark, W.: Superlearning: nový způsob výuky jazyků: jak úspěšně učit podle osvědčené prakticky zaměřené metody. Praha: Svoboda, 1994; 1. vydání, 128 str.; ISBN 80-205-0404-4
Tepperwein, K.: Umění lehce se učit: nové metody, které vám ulehčí učení. Pelhřimov: Stanovum, 1993; 157 str.; ISBN 80-900784-4-3
Maňák, J.: Výukové metody. Brno: Paido, 2003; 219 str.; ISBN 80-7315-039-5
Mužík, J.: Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004; 2. přeprac. vydání, 146 str.; ISBN 80-7357-045-9
Mužík, J.: Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Plzeň: Fraus, 2005; 1. vydání, 202 str.; ISBN 80-7238-220-9
Mužík, J.: Andragogická didaktika. Řízení vzdělávacího procesu. Praha: Wolters Kluwer, 2011; 3. vydání, 324 str.; ISBN 978-807357-581-6
Randi,J.: Encyklopedia of Claims, Frauds, and Hoaxes of the Occult and Supernaturial. St. Martin´s Griffin, 1995; ISBN 0312151195
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK