Superlearning
Název práce v češtině: | Superlearning |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Superlearning |
Klíčová slova: | superlearning, sugestopedie, vyučování, učení, výuková metoda |
Klíčová slova anglicky: | superlearning, suggestopaedia, teaching, learning, teaching method |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michal Šerák, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.03.2011 |
Datum zadání: | 28.03.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 27.06.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 22.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 27.06.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Martin Kopecký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Výukové metody ve vzdělávání dospělých
2. Superlearning a sugestopedie 3. Teoretické aspekty superlearningu 4. Praktické aspekty superlearningu |
Seznam odborné literatury |
Mailer, Ch., Weberová, M.: Superlearning znamená úspěch: praxí ověřený návod na použití až neuvěřitelně úspěšné studijní metody. Praha: Talpress, 1994; 1. vydání, 168 str.; ISBN 80-85609-59-2
Ostrander, S., Schroeder, L., Ostrander, N.: Superlearning 2000: tvořivé učení 21. století. Knižní klub, 2000; 1. vydání, 379 str.; ISBN 80-242-0193-3 Stark, W.: Superlearning: nový způsob výuky jazyků: jak úspěšně učit podle osvědčené prakticky zaměřené metody. Praha: Svoboda, 1994; 1. vydání, 128 str.; ISBN 80-205-0404-4 Tepperwein, K.: Umění lehce se učit: nové metody, které vám ulehčí učení. Pelhřimov: Stanovum, 1993; 157 str.; ISBN 80-900784-4-3 Maňák, J.: Výukové metody. Brno: Paido, 2003; 219 str.; ISBN 80-7315-039-5 Mužík, J.: Androdidaktika. Praha: ASPI, 2004; 2. přeprac. vydání, 146 str.; ISBN 80-7357-045-9 Mužík, J.: Didaktika profesního vzdělávání dospělých. Plzeň: Fraus, 2005; 1. vydání, 202 str.; ISBN 80-7238-220-9 Mužík, J.: Andragogická didaktika. Řízení vzdělávacího procesu. Praha: Wolters Kluwer, 2011; 3. vydání, 324 str.; ISBN 978-807357-581-6 Randi,J.: Encyklopedia of Claims, Frauds, and Hoaxes of the Occult and Supernaturial. St. Martin´s Griffin, 1995; ISBN 0312151195 |