Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Autorské právo v kině
Název práce v češtině: Autorské právo v kině
Název v anglickém jazyce: Copyright Law and Cinema
Klíčová slova: provozovatel kina, distributor, audiovizuální dílo
Klíčová slova anglicky: cinema operator, distributor, audio-visual work
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžního (22-UPA)
Vedoucí / školitel: JUDr. Veronika Křesťanová, Dr.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.03.2011
Datum zadání: 15.03.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 05.03.2013
Datum a čas obhajoby: 05.03.2013 08:45
Místo konání obhajoby: PFUK č.28
Datum odevzdání elektronické podoby:11.02.2013
Datum proběhlé obhajoby: 05.03.2013
Oponenti: JUDr. Irena Holcová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Autorské právo v kině - výčet všech záležitostí autorskoprávní ochrany, se
kterými se lze setkat v budově kina. Práce "Autorské právo v kině“ pojednává o
problematice autorskoprávní ochrany audiovizuálních děl, přímých přenosů a dalších
činností nejčastěji se odehrávajích na velkém sále kina. Autor práce zároveň působí
od března roku 2011 jako vedoucí jednosálového městského digitálního kina. Snaží
se proto všechna témata práce nezkoumat jen z hlediska pozitivněprávního, ale
konfrontovat zákonná ustanovení s běžnou praxí v oboru, jak ji při výkonu své praxe
u sebe a svých kolegů poznal, včetně některých svých návrhů na jejich změnu. Celá
práce se kromě první kapitoly o základních pojmech věnuje zejména právnímu
vztahu mezi provozovatelem kina a distributorem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Cinema copyright – a list of all issues concerning copyright protection, which
might be dealt with in a cinema building. The thesis “Cinema Copyright” is focused
on the problems of copyright protection of audio-visual work, live broadcast and
other activities which most often take place in a grand hall of a cinema. The author
holds a position of a director of a one-hall city digital cinema. Therefore, it is not the
only goal of this thesis to take a positive view of the issues in the legal sense of the
word, but also to confront the legal regulation with the common practice in the field
in the way I and my colleagues experience it on a daily basis. As a result I propose
some changes regarding the matters in question. Except for the first chapter, the
whole thesis deals with the legal relations between a cinema operator and a
distributor.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK