Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Didaktika ve sportovní přípravě nejmladších věkových kategorií v LH
Název práce v češtině: Didaktika ve sportovní přípravě nejmladších věkových kategorií v LH
Název v anglickém jazyce: Trainer´s personality and his influence on the personality development of children in age group 8 to 10 years.
Klíčová slova: Trénink, mladší školní období, koučování, psychologická příprava, lední hokej.
Klíčová slova anglicky: Training, elementary school age, coaching, psychological training, ice hockey.
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Sportovní hry (51-600300)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Petr Šťastný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.03.2011
Datum zadání: 10.03.2011
Datum a čas obhajoby: 12.09.2012 13:30
Místo konání obhajoby: Seminárka sportovních her SSH
Datum odevzdání elektronické podoby:29.08.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:29.08.2012
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2012
Oponenti: PhDr. Zdeněk Vojta
 
 
 
Seznam odborné literatury
1) BĚLKA, J., DVOŘÁK, M. Diference profesních kompetencí učitele TV a trenéra. 2006. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2006 [CD - ROM].
2) DANIEL SMITH, MICHAEL BAR-ELI. Essential Readings in Sport and Exercise Psychology. USA: Human Kinetics, 2007. ISBN -13:978-0-7360-5767-7.
3) Dovalil, J. a kol. Výkon a trénink ve sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2005. s. 212, ISBN 8070337605.
4) EVROPSKÁ KOMISE. Bílá kniha o sportu: KOM (2007) 391. 2005, [cit. 2012-05-07]. Dostupné z WWW: <http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/cs/com/2007/com2007_0391cs01.pdf>.
5) EVROPSKÁ KOMISE. Eurobarometer Survey on Sport and Physical Activity highlights large disparities among Member States: EB72.2, [online][cit. 2010-05-07]. WWW:<http://ec.europa.eu/public_opinion/archives/ebs/ebs_334_en.pdf>.
6) FEEDBACK OF INFORMATION IN THE EMPATHIC ACCURACY OF SPORT COACHES.
WWW:<http://dx.doi.org.ezproxy.is.cuni.cz/10.1016/j.psychsport.2009.03.006, How to Cite or Link Using DOI
7) GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-104-9.
8) IAN STAFFORD. Coaching Children in Sport. 2011. vyd. British library: Taylor-Frandcis, 2011. ISBN 0-203-85068-8.
9) INFLUENCE OF PERCEIVED AND PREFERRED COACH FEEDBACK ON YOUTH ATHLETES PERCEPTIONS OF TEAM MOTIVATIONAL CLIMATE.
WWW:<http://dx.doi.org.ezproxy.is.cuni.cz/10.1016/j.psychsport.2012.02.004, How to Cite or Link Using DOI
67
10) KOLÁŘ, M. Skrytý svět šikanování ve školách. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-513-X.
11) KOSTKA, V., BUKAČ, L., ŠAFAŘÍK, V. Lední hokej: teorie a didaktika. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1986. ISBN 000237307.
12) LANGMEIER, J., KREJČÍŘOVÁ, D. Vývojová psychologie, Praha: Grada, 2003. 80-7178-503-2.
13) LAZAROVA, B., UHLIŘOVA, V. Osobnost trenéra a profesní požadavky. Sport jako sociálně-kulturní fenomén. Brno: MU, Fakulta sportovních studii, 2006. ISBN 80-210-4136-6.
14) LUDĚK BUKAČ, Petr Stupnička. Dlouhodobý trénink mládeže: Hokej pro žáky od A do Z. 2012. vyd. Praha: ČSLH, 2012
15) MARTENS, R. Úspěšný trenér. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80- 247-1011-0.
16) PAVLIŠ, Z. Školení trenérů ledního hokeje: vybrané obecné obory, Český svaz ledního hokeje: 1995. ISBN 80-9000-638-8.
17) PERIČ, T. Sportovní příprava dětí, Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0683-0.
18) PRŮCHA, Walterová, Mareš,. Pedagogický slovník: 4. aktualizované vydání. 2008. vyd. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-647-6.
19) SEKOT, A. Sport a společnost. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-0-17.
20) SEKOT, A. Sociologie v kostce. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-021-2.
21) SLEPIČKA, P., HOŠEK, V., HÁTLOVÁ, B., Psychologie sportu. Praha: 2006. ISBN 80-246-1290-9.
22) SPORT PSYCHOLOGY FOR COACHES. 2008. Vyd. Unites States of America: Human Kineties, 2008. ISBN 13: 978-0-7360-3986-4.
23) SVATOŠ, T. Kapitoly ze sociální a pedagogické komunikace. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, UHK, 2002. ISBN 80-7041-604-1.
24) SVOBODA B. Pedagogika sportu. Praha: Karolinum, 2008. ISBN 978-80-246-1358-1.
68
25) ŠVEC, V. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-70-2.
26) ŘÁDKOVÁ, M. Výzkum vlivu tréninkového působení na osobnost adolescenta ve vybrané sportovní disciplíně: Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2006.
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této práce bylo na základě teoretických a praktických znalostí a pomocí vhodných metod pedagogického výzkumu zjistit, jakou roli hraje osobnost trenéra a emotivnost jeho projevu ve vztahu k žákům a do jaké míry ovlivňuje žáky a jejich postoje.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this study was based on theoretical and practical knowledge and using appropriate methods of educational research to determine the role played by trainer´s personality and emotion and his speech in relation to the pupils.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK