Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Název práce v češtině: Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Název v anglickém jazyce: Marketing research of merchanidising Czech national football team
Klíčová slova: fotbal, marketingový výzkum, merchandising, produkt, stadion, e-shop
Klíčová slova anglicky: football, marketing research, merchandising, product, stadium, e-shop
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.02.2011
Datum zadání: 25.08.2011
Datum a čas obhajoby: 14.09.2011 11:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:01.09.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:02.09.2011
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2011
Oponenti: Mgr. Kamil Veselý
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z implementace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this work is to try out the position of registered users on the website www.fotbal.cz the breadth of supply and affordability of products, merchandising Czech national football team in official e-shop and stand in the stadium for home matches, the Czech national football team. The implementation of the results to be obtained through marketing research, the task of proposing suggestions for improvements to current product offerings and optimize merchandising and increase awareness of the official e-shop merchandising Czech national football team.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK