Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Název práce v češtině: Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního
a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR
a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Název v anglickém jazyce: Propagation of Japanese culture in the Czech Republic – a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
Klíčová slova: Japonsko, Česká republika, Komunikace, Interkulturní komunikace, Kultura, Neziskové organizace, Analýza
Klíčová slova anglicky: Japan, Czech Republic, Communication, Intercultural communication, Culture, Nonprofit organizations, Analysis
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.12.2010
Datum zadání: 27.12.2010
Datum a čas obhajoby: 21.06.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2011
Oponenti: PhDr. Pavel Dolanský
 
 
 
Seznam odborné literatury
CRAIG, Timothy J. Japan Pop!: inside the world of Japanese pop culture. 1st ed. Armonk : M.E. Sharpe, 2000. 348 s. ISBN 0765605600.
DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketing Communications. Harlow : Prentice Hall/Financial Time, 2007. 610 s. ISBN 0273706934.
REISCHAUER, Edwin O.; JANSEN, Marius B. The Japanese today: change and continuity. 5th ed. Cambridge : Harvard University Press, 1977. 459 s. ISBN 0674471849.
SCHIROKAUER, Conrad. A brief history of Chinese and Japanese civilizations. 2nd ed. San Diego : Harcourt Brace Jovanovich, 1989. 673 s. ISBN 0155055690.
VARLEY, Paul. Japanese culture. 4th ed. Manoa : University of Hawaii Press, 2000. 383 s. ISBN 0824822927.
Předběžná náplň práce
Základním tématem této práce je propagace japonské kultury v České republice, a to především v rámci komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR, tedy oficiálního střediska pro seznámení Čechů s kulturou této země, a Česko-japonské společnosti, občanského sdružení, které je v České republice nejviditelnějším propagátorem japonské kultury, a to i té doposud nepříliš známé. Jde o propagaci neziskového rázu, ovšem zasahuje i do destinačního marketingu (marketingu cestovního ruchu). Cílem práce je popsat všechny aktivity těchto dvou subjektů, kterými propagují Japonsko, a to jak s cílem vzdělávacím (přednášky pro veřejnost), tak destinačně-marketingovým (spolupráce s Japonskou národní turistickou organizací). Analyzovat chci především kulturně-vzdělávací eventy, které (často ve vzájemné spolupráci) tyto organizace pro veřejnost pořádají, a všechny marketingové postupy, které využívají k jejich propagaci, a to v časovém úseku let 2009 a 2010.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of this work is to analyse how the Japanese culture is promoted in the Czech Republic by describing and commenting on activities of two organizations: the Japan Information and Culture Centre and the Czech-Japanese Association. These organizations are the two most important and active ones when it comes to presenting Japanese culture to the Czech audience. Their communication has a nonprofit and destinational character - the thesis describes the theory of these kinds of communication, just as it presents an insight into all their activities in years 2009-2010.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK