Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketing regionu jižní Čechy v oblasti cestovního ruchu v letech 2009-2010
Název práce v češtině: Marketing regionu jižní Čechy v oblasti cestovního ruchu v letech 2009-2010
Název v anglickém jazyce: Tourism Marketing of South Bohemian Region in 2009-2010
Klíčová slova: Marketing, destinační management, cestovní ruch, turistický region
Klíčová slova anglicky: Marketing, Destination Management, tourism, tourist region
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Nora Dolanská
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.12.2010
Datum zadání: 27.12.2010
Datum a čas obhajoby: 21.06.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2011
Oponenti: Mgr. Daniel Köppl
 
 
 
Seznam odborné literatury
BOUČKOVÁ, Jana at al. Marketingové aplikace. Praha: Oeconomia, 2006. 213 s. ISBN 80-245-0673-4.

DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie. VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003, Dotisk 2007. 600 s. ISBN-80-247-0254-1.

FORET, Miroslav; FORETOVÁ, Věra. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X.

HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2003 .488 s. ISBN 80-247-0202-9.

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.

JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. + 2 přílohy. ISBN 80-7169-750-8.

KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. Dotisk 2007, 2006. 856 s. ISBN- 80-247-0513-3.

MORRISON, Alastair, M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.

NĚMČANSKÝ, Milan. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 1998. 232 s. ISBN 80-7248-013-8.

PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 224 s. + 124 s. na www.grada.cz .ISBN 80-247-1014-5.

STEHLÍK, Ladislav. Země zamyšlená I. Praha: Československý spisovatel, 1959.

TOUŠEK, Václav; SMOLOVÁ, Irena; FŇUKAL, Miloš; JUREK, Martin. KLAPKA, Pavel. Česká republika – portréty regionů. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2005.136 s. ISBN 80-239-6305-8.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Marketing regionu jižní Čechy v oblasti cestovního ruchu v období 2009-2010“ popisuje a analyzuje koncepci činnosti subjektů destinačního managementu a hodnotí jejich úlohu při koordinaci marketingových aktivit v regionálním cestovním ruchu. Zamýšlí se nad rozdělením kompetencí v oblasti marketingu cestovního ruchu mezi Krajským úřadem Jihočeského kraje a Jihočeskou centrálou cestovního ruchu a snaží se popsat současné trendy spolupráce. Bakalářská práce na konkrétních příkladech přibližuje a hodnotí implementaci aktuálních marketingových aktivit při realizaci „Strategie cestovního ruchu v Jihočeském kraji na roky 2009 – 2013“.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis ‘Tourism Marketing in South Bohemian Region in 2009 -2010’ describes and analyses policy of subjects of Destination Management and evaluates their role in the coordination of marketing activities in Regional Tourism. The paper thinks about division of responsibilities in marketing of tourism between the South Bohemian Regional Authority and the South Bohemian Tourist Authority and tries to describe present trends of cooperation. The thesis presents and evaluates particular examples of current marketing activities in the implementation of ‘Strategy of Tourism in the Region of South Bohemia in 2009-2013.’


 
Univerzita Karlova | Informační systém UK