Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze v období červen 2010 - květen 2011
Název práce v češtině: Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze
v období červen 2010 - květen 2011
Název v anglickém jazyce: Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague
for the Period June 2010 - May 2011
Klíčová slova: Rakouské kulturní fórum v Praze, Rakousko, rakouská kultura, interkulturní marketing, interkulturní komunikace, institucionální marketing, česko-rakouské vztahy, mezikulturní dialog
Klíčová slova anglicky: Austrian Cultural Forum in Prague, Austria, Austrian culture, intercultural marketing, intercultural communication, institutional marketing, Czech-Austrian relations, intercultural dialogue
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Nora Dolanská
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.12.2010
Datum zadání: 27.12.2010
Datum a čas obhajoby: 20.06.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2011
Oponenti: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
 
 
 
Seznam odborné literatury
DENVEROVÁ, Lenka, et al. Společenský a legislativní rámec neziskového sektoru. Praha : AGNES, 2008. 156 s. ISBN 978-80-903696-2-7.

DE PELSMACKER, Patrick ; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri . Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.

HOFSTEDE, Geert. Kultury a organizace : software lidské mysli : spolupráce mezikulturami a její důležitost pro přežití. Praha : Univerzita Karlova, Filosofická fakulta, 1999. 208 s. ISBN 80-85899-72-8.

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 287 s. ISBN 978-80-247-3247-3.

JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ Miroslava, Marketing služeb [Janečková 2000]. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 178 s. ISBN – 80-7169-995-0.

KOTÍKOVÁ, Halina; SCHWARTZHOFFOVÁ, Eva. Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. 2008. 92 s. ISBN ISBN 978-80-87147-04

KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing Management. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 80-247-1359-4.

KOTLER, Philip; ROBERTO, Ned; LEE, Nancy. Social Marketing : Improving the Quality of Life. 2nd ed. Thousand Oaks, Calif. : SAGE Publications, 2002. 483 s. ISBN 0-7619-2434-5.

KUNŠTÁT, Miroslav. Česko-rakouské paralely : sbližování sousedů, které není přímočaré. In PICK, Otto - HANDL, Vladimír (eds.). Zahraniční politika České republiky 1993-2004. Úspěchy, problémy a perspektivy. 1. vyd. Praha: Ústav mezinárodních vztahů, 2004. s. 83-90. ISBN 80-86506-39-3.

McLUHAN, Marshall. Jak rozumět médiím, Extenze člověka. Praha : Odeon, 1991. 348 s. ISBN 80-207-0296-2

McQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 1. vyd. Praha: Portál, 1999. 639 s. ISBN 80-7178-. 200-9

NOVÝ, Ivan a kol. Interkulturní komunikace v řízení a podnikání, 1. vyd. Management press, Praha 1999. 167 s. ISBN 80-7261-053-8.

PAVLŮ, Dušan, et al. Marketingová komunikace a kultura. Zlín : UTB, 2004. 190 s. ISBN 80-7318-252-1.

REIF, Elisabeth, et al. Zwischen Konflikt und Annährung - Ein interdsiziplinäres Friedensprojekt zum Thema "Interkulturelle Kommunikation" mit Tschechien. Wien : Mandelsbaum, 2005. 281 s. ISBN 3-9501771-1-6

PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha : Grada, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.

SALAMON, L.M., ANHEIER, H.K: Defining the nonprofit sector: A Cross-National Analysis. Manchester: University Press, 1997. 290 s. ISBN 0-7190-4902-4.

SEVERIT, Frauke. Das alles war ich : Politikem/innen, Künstler/innen und ExzentrikerIinnen der Wiener Moderne, Wien: Böhlau, 1999. 296 s. ISBN 3-205-98922-8.

SVĚTLÍK, Jaroslav. Interkulturní marketing a komunikace v zemích EU. 1. vyd., Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2001. 134 s. ISBN 80-7318-035-9.

SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh, 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN, 80-247-0422-6.

TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje . 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Komunikační aktivity Rakouského kulturního fóra v Praze za období červen 2010 – květen 2011 představuje kulturní neziskovou organizaci a její činnosti, popisuje stručně historii, východiska fungování a organizační rámec včetně financování. Pojednává především o marketingové komunikaci instituce, a to s důrazem na interkulturní aspekty. Cílem této práce je zmapovat, jakými aktivitami přispívá Rakouské kulturní fórum v Praze (ŐKF) ke zprostředkování komplexního obrazu Rakouska a jeho kultury v České republice a jakým způsobem tyto aktivity prezentuje. Na základě ročního pozorování, deskripce a analýzy pomocí kritérií odborné literatury interpretuje bakalářská práce komunikační strategii, marketingový mix a nástroje komunikace. Tato část práce je i teoreticky zakotvena za pomoc odborné literatury. Praktická část práce hodnotí celkovou propagaci v souvislosti s utvářením image Rakouského kulturního fóra a se zacílením na zájmové skupiny. Nechybí ani sumarizace akcí za minulý rok a rozbory významnějších událostí či uvedení příkladů spolupráce a posouzení využití významných jmen spojených s eventem. V poslední kapitole se nachází vyhodnocení průzkumu, který byl proveden u názorových vůdců a který podtrhuje subjektivní hodnocení autorky o činorodosti Rakouského kulturního fóra a nejednotném a chaotickém charakteru propagace instituce jako takové. Součástí práce je nástin doporučení k vylepšení. Práci doplňuje malý průzkum znalosti a vnímání image Rakouského kulturního fóra v Praze.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The Communication Activities of the Austrian Cultural Forum in Prague from June 2010 to May 2011 bachelor thesis presents the cultural non-profit organization and its activities, briefly describes its history, operation and organizational framework, including finances. The thesis addresses marketing communication emphasising cross-cultural and institutional aspects. The aim of this work is to observe which activities of the Austrian Cultural Forum in Prague (OKF) contribute to providing a complex picture of Austria and its culture in the Czech Republic and how these activities are presented. Based on one year’s observations, description and analysis using literature criteria the thesis outlines communication strategy, marketing mix and communication tools. The practical section assesses the overall promotion in regard to creating Austrian Cultural Forum’s image and targeting particular interest groups. Furthermore, there is a summary of last year‘s events, major events’ analysis or a list of cooperation examples and assessment of influential names associated with the events. The final chapter contains, survey evaluation that was conducted in opinion leaders and which underpins the author's subjective assessment of Austrian Cultural Forum’s various activities and the disunited and chaotic nature of the institution’s promotion as such. Finally, the work presents recommendations for improvement and a little research knowledge and perception of image of Austian Cultural Forum in Prague.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK