Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jaroslav Hamrle, Ph.D. [32-FUUK], Mechanika a molekulová fyzika [NOFY021, cvičení]
Pán doktor je veľmi príjemný, prívetivý a ochotný človek. Tempo a preberanú látku prispôsobí schopnostiam a úrovni študentov. Veľmi ochotne zodpovie otázky a problémové učivo staostivo vysvetlí. Nároky na úspešné absolvovanie predmetu nemá najmenšie, ale s dobrou prípravou, ku ktorej vyučujúci poskytne podklady a materiály, sa to dá vporiadku zvládnuť.
Cvičící dokázal i složitou látku srozumitelně podat. Oceňuji rozbor příkladů spolu s grafickým znázorněním. Při cvičeních jsme chodili počítat příklady k tabuli, ale pokud to student nepodal úplně srozumitelně, vyučující neměl problém celý příklad znovu projít, abychom ho všichni pochopili. A velmi vstřícný ohledně zápočtových testů.
Těžko si dovedu představit vhodnějšího cvičícího na tento předmět. Na každou hodinu měl připravenou sadu zajímavých a často komplikovaných úloh, které jsme v průběhu cvičení rozebírali. Na každou z nich vyvolal jednoho ze studentů, který s jeho pomocí přicházel na řešení problému. Při výkladu vždy maximálně vstřícný (i pokud člověk nevěděl skoro nic, cvičící ho navedl správným směrem k pochopení úlohy).
Dokázal naučit mnoho nových triků a přistupů k řešení problémů v klasické mechanice, čehož si velice vážím. Kreativita je na jeho cvičení rozhodně vítaná.
K zápočtovým testům dal vždy k dispozici materiály, ze kterých vycházel (k zápočtům stačilo propočítat vzorové příklady a nic u zápočtu nepřekvapilo). Relativně jednoduché zápočtové testy kompenzuje vyšším nárokem na výsledky (místo obvyklých 50 % vyžaduje ke získání zápočtu 70 %). Celkově velice férový a přátelský přístup jak během cvičení, tak při psaní a hodnocení zápočtových testů.
Mikuláš Fiala, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
příjemný, dokonce u zápočtů nám nabídl kávu, a když někteří ještě v prvních týdnech neuměli integrovat, tak uzpůsobil výuku tomu, aby to nebylo potřeba nebo bylo probráno pomaleji a více do detailů