Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Snaží se do toho vnést trochu vibe amerického businessmana, který prezentuje svůj produkt, nebo TED talku, a je to fajn, trochu to člověka probudí, ale zase se tam prostě nevejde tolik informací.
Srozumitelný výklad.
Ochotná poradit.
Rychlá komunikace po discordu.
Dobrý feedback k projektům.
Pokud content cvičení nestál za skutečnou hodinu bylo cvičení na discordu a to nesmírně oceňuji.
Připomínka k předmětu, Praktikum z vývoje počítačových her v limitovaném čase [NCGD006, seminář]
Super nezapomenutelný zážitek. Doporučuji i lidem, co si do toho moc nevěří a třeba nikdy zatím žádnou hru neprogramovali. Já sám jsem měl předchozí zkušenosti akorát tak z programování zápočťáku a tohle pro mě byla vlastně první příležitost na nějakém projektu pracovat v týmu. Jděte do toho!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
GameJam nikdy neomrzí. Organizace super, catering taky
Dobře zoragizovaný Gamejam. Doporučuji všem co byly na nějakém Gamedeváckém předmětu a/nebo umí s nějakým enginem.
Připomínka k předmětu, Úvod do herního designu [NCGD010, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Předmět byl velmi dobrý a naučný. Jediné co mi chybělo, byla jakákoliv zpětná vazba k úkolům. Zpětná vazba od lidí s reálnými zkušenostmi s danou tématikou, ať už by byla sebesubjektivnější, je vždy užitečná.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Poměrně pohodový předmět. Člověk se naučí používat Unity. Tutoriály a návody k instalaci a používání jsou velmi detailní a dobře zpracované.
Druhá polovina předmětu se věnuje projektům a jejich konzultacím a to my vyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Jednoduchý předmět co se přednášek-zkoušky týče, ale s docela velkým workloadem na cvičení-domácí_úkoly.
Přednášky nejsou moc zajímavé. Víceméně to jediné co se na nich člověk dozví je: Hra by měla být zábavná a asi i zajímavá.
Většina témat jsou jen náhledy do toho co se potom seriózně dělá na jiných Gamedevovských předmětech, takže je to spíš série okének, ale samo o sobě to nemá zas takovou value (A u zkoušky se to stejně nezkouší (nebo jen okrajově)). Kromě pár povinných přednášek člověk co se někdy už o Gamedev zajímal nemusí na přednášky chodit a o nic zásadního nepřijde.
Připomínka k předmětu, Seminář z počítačových her [NSWI158, seminář]
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Tento semestr byl seminář veden vcelku chaoticky, což bylo z části zapříčiněno náhlými nešťastnými událostmi, které nešlo ovlivnit, což chápu. Zároveň ale musím zmínit velmi opožděné odpovídání na jakékoliv (i pro seminář důležité) dotazy mě i kolegů, které přidávalo dost nejistoty. Diskuze/Přednášky byly tematicky tentokrát pro mě bohužel velmi nezajímavé a u většiny jsem se zvednutým obočím nevěřícně koukal, jestli máme opravdu řešit např. psaní "ekologického kódu" (Neříká se tomu spíš efektivní kód a není to něco, o co se dobrý programátor snaží automaticky?) a podobná pofiderní témata. Líbila se mi možnost nahradit si některé aktivity účastí na akcích z průmyslu (GDS konference, Bonfire Meetup), čehož jsem využil a dalo mi to opravdu hodně. Obzvláště musím vyzdvihnout sehnání lístků na GDS, což mnohým kolegům otevřelo jinak velmi drahou a nedostupnou možnost účasti na velké konferenci (Já sám jsem se na ní dostal jinou cestou.)