AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Snaží se do toho vnést trochu vibe amerického businessmana, který prezentuje svůj produkt, nebo TED talku, a je to fajn, trochu to člověka probudí, ale zase se tam prostě nevejde tolik informací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný a nenudící výklad.
Férová hodnocení projektů.
Dobrá, rychlá komunikace (Jak na Discordu tak mailu)
Pohodová zkouška.
Bc. Michaela Štolová [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Klasický programovací cvičení, na něčem pracuješ a když nevíš, přihlásíš se a dostaneš pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Srozumitelný výklad.
Ochotná poradit.
Rychlá komunikace po discordu.
Dobrý feedback k projektům.
Pokud content cvičení nestál za skutečnou hodinu bylo cvičení na discordu a to nesmírně oceňuji.
Připomínka k předmětu, Praktikum z vývoje počítačových her v limitovaném čase [NCGD006, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super nezapomenutelný zážitek. Doporučuji i lidem, co si do toho moc nevěří a třeba nikdy zatím žádnou hru neprogramovali. Já sám jsem měl předchozí zkušenosti akorát tak z programování zápočťáku a tohle pro mě byla vlastně první příležitost na nějakém projektu pracovat v týmu. Jděte do toho!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
GameJam nikdy neomrzí. Organizace super, catering taky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře zoragizovaný Gamejam. Doporučuji všem co byly na nějakém Gamedeváckém předmětu a/nebo umí s nějakým enginem.
Připomínka k předmětu, Úvod do herního designu [NCGD010, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Předmět byl velmi dobrý a naučný. Jediné co mi chybělo, byla jakákoliv zpětná vazba k úkolům. Zpětná vazba od lidí s reálnými zkušenostmi s danou tématikou, ať už by byla sebesubjektivnější, je vždy užitečná.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Poprvé jsem viděl Unity a na konci semestru mám pocit že ho umím efektivně používat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Poměrně pohodový předmět. Člověk se naučí používat Unity. Tutoriály a návody k instalaci a používání jsou velmi detailní a dobře zpracované.
Druhá polovina předmětu se věnuje projektům a jejich konzultacím a to my vyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Vojtěch Zeller, 11.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
I když se tak netváří, je to normální programovací předmět - přednášky jsou storo zbytečný a všechno se naučíš z úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoduchý předmět co se přednášek-zkoušky týče, ale s docela velkým workloadem na cvičení-domácí_úkoly.
Přednášky nejsou moc zajímavé. Víceméně to jediné co se na nich člověk dozví je: Hra by měla být zábavná a asi i zajímavá.
Většina témat jsou jen náhledy do toho co se potom seriózně dělá na jiných Gamedevovských předmětech, takže je to spíš série okének, ale samo o sobě to nemá zas takovou value (A u zkoušky se to stejně nezkouší (nebo jen okrajově)). Kromě pár povinných přednášek člověk co se někdy už o Gamedev zajímal nemusí na přednášky chodit a o nic zásadního nepřijde.
Připomínka k předmětu, Seminář z počítačových her [NSWI158, seminář]
Jan Borecký, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Tento semestr byl seminář veden vcelku chaoticky, což bylo z části zapříčiněno náhlými nešťastnými událostmi, které nešlo ovlivnit, což chápu. Zároveň ale musím zmínit velmi opožděné odpovídání na jakékoliv (i pro seminář důležité) dotazy mě i kolegů, které přidávalo dost nejistoty. Diskuze/Přednášky byly tematicky tentokrát pro mě bohužel velmi nezajímavé a u většiny jsem se zvednutým obočím nevěřícně koukal, jestli máme opravdu řešit např. psaní "ekologického kódu" (Neříká se tomu spíš efektivní kód a není to něco, o co se dobrý programátor snaží automaticky?) a podobná pofiderní témata. Líbila se mi možnost nahradit si některé aktivity účastí na akcích z průmyslu (GDS konference, Bonfire Meetup), čehož jsem využil a dalo mi to opravdu hodně. Obzvláště musím vyzdvihnout sehnání lístků na GDS, což mnohým kolegům otevřelo jinak velmi drahou a nedostupnou možnost účasti na velké konferenci (Já sám jsem se na ní dostal jinou cestou.)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK