AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Ab-initio metody a teorie hustotního funkcionálu II [NBCM122, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 2. ročník, Biofyzika a chemická fyzika, navazující magisterské
Přednášející je velmi ochotný, přednášky jsou vždy perfektně připravené a v ideálním tempu.
Mgr. Filip Šebesta, Ph.D. [32-KCHFO], Úvod do kvantové mechaniky [NOFY127, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pokud se nemýlím, byl tento semestr pro pana Šebestu prvním, ve kterém se ujmul výuky tohoto cvičení a dle mého názoru to zvládl na výbornou. Obzvláště musím pochválit jeho zápal předat studentům vědomosti a doufejme že z něj nevyprchá ani v následujících letech. Zápočtové písemky byly sice trochu obtížnější než u paralelních skupin, ale nic přehnaně náročného.
Připomínka k předmětu, Ab-initio metody a teorie hustotního funkcionálu II [NBCM122, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 2. ročník, Biofyzika a chemická fyzika, navazující magisterské
Předmět je velmi dobře sestavený, přímo navazuje na Ab Initio I a Kvantovou teorii molekul. Pobírají se všechna témata potřebná k státním závěrečným zkouškám z daného okruhu, na které předmět velmi dobře připravuje.
Do výuky byla zahrnuta i práce s odbornými články. Přednášející výuku vedl tak, že na konci jsme byli schopni porozumět odborným článkům z daného tématu, což velmi oceňuji.
I přes poměrně velké množství témat jsme vše stihli velmi pečlivě probrat. Přednáška formou prezentací, byla velmi často doplňována odvozováním vzorců na tabuli (což velmi pomohlo k výslednému pochopení) či počítáním procvičovacích příkladů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK