AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PřF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Ing. Vladimír Krylov, Ph.D. [31-151], Vývojová biologie [MB150P11, přednáška]
Tomáš Dvořák, 15.06.2015, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Přednáška byla super, ale kvůli praktikům jsem se dostal jen na vaše přednášky, tudíž ostatní vyučující nemohu hodnotit. test byl hodně těžký, a odcházel jsem se špatným pocitem a i jsem se díval na následující termíny, ale hodnocení nekonec asi tak přísné, jak jsme očekával nebylo. U otázky "Můj výkon u zkoušky / zápočtu byl spravedlivě ohodnocen." jsem dal "spíše ne" protože sám sobě bych některé odpovědi určitě neuznal. ale určitě si nestěžuji :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2015, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Kdyby měl všechny přednášky doktor Krylov, tak by to podle mě bylo lepší.
Vzhledem ke kreditovému ohodnocení je sice zkouška celkem náročná, ale aspoň nás to tlačí k tomu, abychom látku pořádně uměli (což je relativní, protože polovina otázek, které v testu jsou, jsou v naprosto stejném znění na internetu, takže se stačí naučit pořádně nazpaměť odpovědi a pak trošku něco k tomu...)
Jinak super předmět! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2015, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Vynikající a srozumitelný výklad. Mám pouze drobnou připomínku - přijde mi, že přednášená látka je vykládána tak, aby ji všichni pochopili (což je určitě dobře), ale někdy je toto zjednodušení na úkor správnosti. Například vysvětlení imprintingu mi přišlo poněkud zavádějící.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2015, 2. Ročník, Speciální chemicko-biologické obory, bakalářské
Doktor Krylov přednáší poutavě a srozumitelně, vývojová biologie mě díky němu bavila (ostatní přednášející nemohu hodnotit, protože jsem jejich přednášky neabsolvovala). Test byl poměrně náročný, ale hodnocení nebylo tak přísné, jak jsem se obávala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.09.2015, 1. Ročník, Biologie, bakalářské
Skvělá přednáška, na kterou jsem se každý týden těšila. Taky bych byla za to, aby přednášel všechny části doktor Krylov. Oceňuji i nahrávky, prezentace a hlavně přepisy, ze kterých se dá velmi dobře studovat. U zkoušky se mi naopak zdálo, přestože jsem dostala trojku, že byly otázky zaměřené na docela základní věci, přestože se v přednášce šlo ve spoustě věcí poměrně do hloubky. Ale bylo hodně termínů a na každém je jiný test, tak asi záleží jaké otázky zrovna člověk dostane.
Iveta Štolhoferová, 20.06.2016, 2. Ročník, Biologie, bakalářské
Podle mého velice zajímavá přednáška. Docent Krylov se umí probrat i spletitou látkou velmi elegantně a hezky ji vysvětlit. Také musím pochválit osnovu předmětu, která zachycuje šíři celého oboru. Jen u zkoušky si nejsem jistá ohledně 3 osmibodových otázek na rostliny, občas i nějaké tříbodové. Otázky na rostliny tak tvoří minimálně 24/100 bodů, tedy téměř čtvrtinu. Vzhledem k tomu, že rostlinné přednášky jsou pouze 2, nejsem si jistá, jestli to tak úplně odpovídá. Na druhou stranu dobrovolně přiznávám, že jsem zoologicky zaměřená, takže jsem možná i trochu zaujatá... :-)
Mgr. Marie Macůrková, Ph.D. [31-151], Botanika bezcévných rostlin (pro odbornou biologii) [MB120P76I, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.12.2007, 3. Ročník, Biologie, bakalářské
K cvičení jako takovému nemohu mít vážnějších připomínek, neb jest perfektně připravené a k osvojení látky by vedlo za všech okolností, krom té, že ho vede Marie Šilhánová. Musím konstatovat, že s horším pedagogem jsem se na fakultě za dva a půl roku nesetkal. Možná by nebylo na škodu si připomenout, že studenti na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy jsou opravdu vysokoškoláci a chovat se k nim tak!! Proti kreslení objektů vůbec nic nenamítám, je to dobrý způsob, jak si věci zapamatovat. Když je ovšem pro pedagoga důležitější, aby byl objekt nakreslen v sešitě, než to, aby ho student skutečně viděl v mikroskopu, a dává to opravdu vehementně najevo, tak je tu něco zkaženého. Vrcholem pak je to, že studenti radši odmítnou vůbec si vzít preparát a radši to pěkně obreslí z té prezentace (což jsem doopravdy zažil), než aby se snažili v mikroskopu objekt opravdu vidět a tak, jak ho vidí nakreslit, a riskovat tím, že k nim pak přijde paní Šilhánová, aby konstatovala, že tohle vidět nemohli, aby si to radši omalovali z prezentace!!! Vrcholem pak bylo, když pan doktor Prášil na přednášce konstatoval, že nejobreslovanější obrázek je pouze velké zjednodušení a ve skutečnosti to tak vůbec není. To se pak člověk všemu může jen smát (nebo brečet) a vlastně si ještě vylít srdíčko do Ankety.
prof. RNDr. Viktor Žárský, CSc. [31-130], Vývojová biologie [MB150P11, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2015, 1. Ročník, Biologie, navazující magisterské
Na část o rostlinách by mělo být buď o přednášku více, nebo by se měl zredukovat obsah přednášené látky.
Pan docent Žárský přednáší poutavě. Líbí se mi, že je na první pohled zřejmé, že se ve vykládané látce orientuje a že ho to baví.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK