Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Helena Confortiová, CSc. [41-KAJL], Světový jazyk (A, F, N) [OBUZ22004, nic]
PhDr. Helena Confortiová, CSc. [41-KAJL], Cizí jazyk I: angličtina [OK0601117, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
U kombinovaného studia jsme měli pouze úvodní setkání, kde byly stanoveny požadavky, materiály k zápočtu a nabídka placených kurzů. Výuka veškerá žádná. Pro kolegy, kteří angličtinu nijak zvlášť neovládají to bylo více méně samostudium nebo placený kurz.
Denise Daine Wynone [41-KAJL], Academic Skills - A [ONUZ22V01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je vzor pro všechny. Její hodiny byly velice přínosné pro každého, ačkoliv jsme se ve znalostech angličtiny velice lišili. Dokázala nám hodinu skvěle uzpůsobit. Je to výborná učitelka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro mě to je nejlepší paní učitelka angličtiny co jsem kdy měla, moc ráda bych s ní ve výuce pokračovala. Na hodiny s ní jsem se moc těšila. Dokázala ocenit práci a být nápomocná všem studentům.
Mgr. Marie Doležalová [41-KVCJ], Příprava na zkoušku ze světového jazyka A [OBUZ22V006, cvičení]
Výuka byla velmi kvalitní a přínosná. Vyučující je vstřícná a používá moderní metody výuky. Předmět přizpůsobuje potřebám studentů. Myslím si, že je škoda, že tento předmět nevyužilo více studentů.
Mgr. Daniel Hanšpach [41-KFJL], Světový jazyk (A, F, N, R) [OKBUZ22004, cvičení]
Vytknul bych především velmi nízkou obtížnost písemného testu a absenci ústní části zkoušky, ta by podle mne měla být nedílnou součástí jakéhokoliv ověřování znalostí cizího jazyka.
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Anglický jazyk - příprava na PET I [OBUZ22043, cvičení]
Na semináři byla velice příjemná atmosféra a mnoho možností se zapojit. Jediné, co bych mohla vytknout je, že testy nebyly příliš obtížné a nevím, jestli studenty připraví na zkoušku PET. Jako anglická konverzace byl předmět přínosný a celkově jsem byla spokojena.
Paní doktorka Houšková dokáže vytvořit velmi příjemnou atmosféru v hodinách a dokáže motivovat studenty k práci i udržení pozornosti. Výuku prokládá svými poznatky, vtipy apod., což zabraňuje stereotypu hodiny a uvolňuje náladu. Rozhodně nehrozí nějaký důvod k nervozitě před výukou. Oceňuji také rychlost při opravě testů.
Vyučující Dr. Houšková je strhující, zábavná, motivuje k učení a spolupráci. Je k dispozici při konzultacích, ochotná pomoci, poradit. Požadavky jsou adekvátní, jasně stanovené, srozumitelné. Výuka mě obohatila.
Angličtinu s paní doktorkou Houškovou hodnotím jako velmi přínosný předmět. Paní doktorka dokáže pracovat se studenty (s různou jazykovou úrovní) naprosto perfektně, volí zábavné metody výuky, navíc dokáže předávat své zkušenosti a člověk se dozvídá nové věci. Oceňuji i komunikaci v angličtině během cvičení. Děkuji!
Paní doktorka je velmi příjemná, hodiny byly vedeny aktivní formou, formou konverzace, což je v jazyku vždy velmi přínosné. Škoda jen, že není více volitelných předmětů z angličtiny s paní doktorkou.
Co dodat? Vynikající atmosféra, přátelský přístup a chuť komunikovat. Paní doktorka volí vždy zábavné a zajímavé metody výuky, angličtinu sama výborně ovládá, a proto jednoznačně motivuje. Díky, it was fantastic! :)
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Světový jazyk A [OKBUZ22006, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vždy bylo vše srozumitelně vysvětleno a přístup profesionální
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Cizí jazyk I: angličtina [OK0601117, samostatná práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět bez hodinové dotace, škoda... Paní doktorka je báječná, spravedlivá, test proběhl ve velmi příznivé atmosféře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Kladně hodnotím, že to co bylo zadáno, to také bylo předmětem zkoušky. Děkuji
Mgr. Jana Chárová [41-KVCJ], Academic Skills - A [ONUZ22V01, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět zcela překonal moje očekávání a naprosto mě nadchnul. Oceňují především přístup Mgr. Jany Chárové ke studentům, kdy jsme všechny hodiny hovořili pouze v anglickém jazyce i co se týče vysvětlování významů. Obsah předmětu byl nejen zajímavý, ale hlavně praktický i pro náš budoucí život. Předmět rozhodně doporučuji všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Opravdu výborně vedený předmět. Na začátku jsme mohli zvolit, kterým tématům bychom se rádi věnovali. Opravdu bych neměl co vytknout a ideální by bylo, kdyby takový předmět byl dostupný co možná nejvíce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Tento semestr byl posledním pro výuku jazyků vůbec. Mrzí mě, že nedochází k selekci studentů na základě znalostí a jazykových dovedností na úplném začátku. (Ačkoli by se mi mohlo oponovat zápisem, kde je charakterizovaná každá skupina, ale...) Vše je podmíněné jen tvorbou rozvrhu. Klidně bych šla do skupiny s rodilou mluvčí, ale od spolužaček, které vyšli tento předmět miluný rok, jsem se dozvěděla, že požadavky nebyly zdaleka tak vysoké. V porovnání s jazykem německým, jsme prošli možná úrovní prvního ročníku střední školy, a to mi přijde málo. Když už se v angličtině nepracuje tak intenzivně jako v samotné specializaci, zacílila bych výuku alespoň trochu na didkatiku. Možná se jednou nevyhneme pár hodinám angličtiny, až budeme suplovat, nebo z personálních důvodů. Angličtina mě jinak bavila, jen jsme prošli ani ne celou učebnici za dva semetry. To myslím není moc. Alespoň to beru ponuku k indivuálním hodinám. Určitě bych tedy změnila organizaci do skupin, rozmyslela bych, jestli je nutné jít striktně podle učebnice, která je koncipovaná pro střední školy, a jestli se nezaměřit alespoň na praktickou část jazyka. Otázkou je, zda by pak všichni zvládli naplnit požadavky vyučujícího, který by vyžadoval trochu improvizovat a něco samostatně tvořit.
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Příprava na zkoušku ze světového jazyka A [OBUZ22V006, cvičení]
V sylabu je napsáno, že zkouška je srovnatelná s úrovní B2, tedy s FCE. To si bohužel nemyslím, že je tak úplně pravda, úroveň mi přišla srovnatelná se státní maturitou :/. Nepřiučila jsem se nic nového, i když opakování je, obzvláště v cizím jazyce, matkou moudrosti. Možná by stálo za to zkoušku udělat skutečně těžší, minimálně z celé učebnice Making progress. Upřímně řečeno, ta učebnice mi také nesedí, ale odborníkem nejsem, třeba má kvality, které neumím posoudit. Radši bych byla, kdyby testy byly koncipovány podobně jako FCE a podle toho byla vybrána i učebnice a koncepce učiva.
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Světový jazyk A [OKBUZ22006, cvičení]