AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. [41-KCHDCH], Orientační praxe pro studenty chemie [OB2309040, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Me to prislo v pohode a no stress :) Maximalne ja osobne bych tam rada videla zapojeni vice teorie z pedagogiky (teorie-praxe). A myslim ze je dulezite videt obe strany: spatneho pedagoga a dobreho pedagoga "v akci".
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. [41-KCHDCH], Přírodovědné pokusy pro mateřské školy a 1. stupeň ZŠ [OB7309V01, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pan doktor byl nemocný, nemohu posoudit
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. [41-KCHDCH], Přírodovědné pokusy pro mateřské školy a 1. stupeň ZŠ [OKB7309V01, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2014, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
pana PhDr.Martina Ruseka , Ph.D. jsem na hodinách neměla
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
široký záběr, výborné propojení přírodovědných oborů, techniky a historie
motivující
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. [41-KCHDCH], Tvorba školních vzdělávacích programů [ON2309011, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kurz měl zajímavé provedení - poloviční docházku + práci v Moodlu. Tento systém mi vyhovoval. Celkově se mi předmět moc líbil a doporučila bych ho všem studentům (nejen chemie). Především bych chtěla pochválit velice přátelský přístup a rychlou komunikaci. Jediná připomínka se týká toho, že zadání úkolů v moodlu nebylo úplně jednoznačné. Bylo by dobré ho ještě upřesnit. Jinak chválím!
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK