AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Eva Hájková, CSc. [41-KCJ], Rétorika a základy jazykové kultury [OB2303402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Zde jen výtka ohledně nutnosti zapisování předmětu do indexu, což je dnes opravdu old-school a na jiném předmětu to nikdo nevyžaduje.
doc. PhDr. Pavla Chejnová, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika a základy jazykové kultury [OB2303402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Tento předmět by měl být dostupný v celofakultním základu pro všechny nejenom pro obor ČJ. Velmi pomáhá v rozvoji správného mluveného výstupu před skupinou, což se hodí všem učitelům.
PhDr. Pavel Sojka, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika a základy jazykové kultury [OB2303402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice dobře koncipované hodiny, srozumitelný výklad.
PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Praktická rétorika [OB2303V11, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Zajímavý a přínosný předmět. Líbilo se mi praktické zaměření, hlasová cvičení a zadané úkoly. I zpětná vazba od kolegů byla cenná, ale možná by nevadilo, kdybychom si na začátku prošli pravidla podávání zpětné vazby, co má a nemá obsahovat, aby naše hodnocení byla ještě efektivnější.
Jedinou výtku k jinak bezvadnému předmětu mám k poslednímu počinu vyučující, kdy v dobrém úmyslu poskytnout nám naše nahrané projevy umístila videa na veřejný server místo nějaké soukromé úschovny dat (na požádání video odstranila, děkuji).
Předmět ale doporučuji, každý budou učitel by měl na svém projevu pracovat.
PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Fonetika a fonologie českého jazyka [OB2303401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Seminář je velmi málo časově dotován. 90 minut za 2 týdny je zkrátka málo, jde o předmět celkem obtížný a bylo by lepší se o něm dozvědět více ve škole než ze samostudia. Navíc paní Vlčková je výborná přednášející, takže by větší dotace hodin přinesla výsledky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Ke způsobu výuky vyučujícího nemám připomínek. Více mi vadilo, že jsme cvičení měli jen jednou za čtrnáct dní. Myslím si, že by tomuto předmětu prospělo, kdyby ke cvičením byla přidána přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji za velmi přínosné hodiny, je škoda, že předmět je vyučován jen v liché/sudé týdny, bylo více času na procvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Naprostá spokojenost s vyučující.
  • Děkuji, Lauro.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
    Cvičení z fonetiky vedené paní doktorkou Vlčkovou bylo jedno z nejlepších ze zimního semestru, které jsem navštěvovala. Vedení hodiny bylo super, přehledné, skvěle připravené materiály. A byli jsme nuceni býti opravdu aktivními při hodinách, což posilovalo vstřebávání učiva. Velice mě ty hodiny bavily a díky vyučující jsem si fonetiku oblíbila. Děkuji.
  • Děkuji, Maruško.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika a základy jazykové kultury [OB2303402, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2017, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
    Naprostá spokojenost s vyučující.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika I [O01103004, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
    Hodiny s paní doktorkou Vlčkovou byly z těch, na které se člověk opravdu těšil a odnesl si z nich nejen vědomosti. Teorii jsme opírali o praktické využití. Mimo jiné jsme si sami na sobě zkoušeli techniky mluvení, jak správného, tak méně vhodného pro pedagogy. Navzájem jsme se naučili provádět cvičení rozmlouvání mluvidel, které se nám budou jednou v praxi hodit.

    Během semestru jsme neměli pouze jediný projev, ale měli jsme i možnost si vyzkoušet, jaké to je mít na vymyšlení projevu jen pár minut a mluvit tzv. z patra.

    Dostávalo se nám v hojné míře zpětné vazby a kdykoli jsme měli dotazy a problémy, okamžitě se nám paní doktorka věnovala jak osobně, tak i po elektronické poště.

    Ve třídě vládla tvůrčí atmosféra, protože s námi bylo jednáno jako rovný s rovným a osobně mě hodiny motivovali na sobě pracovat. Byla jsem moc spokojená.
    PhDr. Jana Vlčková, Ph.D. [41-KCJ], Rétorika II [O01103005, seminář]
    Veronika Matějová, 05.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
    Seminář s Vámi považuji za velice přínosný. Každopádně mě motivoval k dalšímu zájmu o rozvoj mých rétorických dovedností.
    Velice si cením toho, že jsme měli možnost vidět své vlastní výstupy, které jste ohodnotila z hlediska správného držení těla, artikulace, využití slovní zásoby, stylizace, práce s dechem...
    Jediná věc, která mi občas trochu vadila byla ta, že v některých případech jste až příliš vstupovala do debat svým názorem - vzhledem k charakteru předmětu bych více ocenila, kdybyste pouze nasměrovala ty, kteří "už moc tlachají" a nepoužívají rozumné argumenty. Je totiž nepříjemné argumentovat proti studentům, kteří mají ve svém opačném názoru naprostou podporu učitele. Ale i to pro mě bylo velice přínosné. Alespoň jsem se musela více snažit obhájit svůj názor. Tudíž děkuji i za tento přístup.
    Věřím, že budu mít možnost absolvovat pod Vaším vedením další podobné semináře.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK