AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Michal Belda, Ph.D. [32-KFA], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Belda je dobrý cvičící, problematice výborně rozumí. Velmi oceňuji, že nám vždy nechal na úlohy během cvičení dostatek času, tak, aby si to každý mohl v klidu promyslet, pochopit a vypracovat. Jinak si myslím, že by bylo dobré předem připravit někam na dané cvičení více úloh, abychom mohli případně dělat napřed a procvičit si programování na více úlohách.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor pôsobí ako prívetivý a ochotný vyučujúci. Občas bolo náročnejšie mu rozumieť. Pri skúške bol veľmi príjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující uměl látku dobře podat, každopádně to pro úplné začátečníky může být zpočátku trochu složité. Nicméně předmět lze zvládnout i pokud člověk nikdy před tím programování neviděl. Přednášející je na zkoušce velmi vstřícný a milý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Hanyk byl vždy klidný a vstřícný; o tématech celkově i jejich podmnožinách má kvalitní a celistvý přehled, který je schopný i ochotný předat posluchači. Nepatří mezi nejpoutavější přednášející, a tak budete muset čerpat motivaci učit se především v sobě. Pokud se vám to podaří, nebudete se muset bát programování ani zkoušky z tohoto předmětu. U té je pan Hanyk milý a zkouška jako taková má charakter spíše přátelského rozhovoru nad vybranými kapitolami z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející měl svůj charakteristický styl, který asi ne každému vyhovuje. Mně osobně ale rozhodně sedl a napříč celým semestrem jsem na přednáškách nejen dobře chápal probírané učivo, ale dokonce jsem se i dobře bavil. Přednáška běží podle veřejně dostupných a dobře strukturovaných skript. Jakékoliv dotazy směrem k vyučujícímu byly vždy ochotně zodpovězeny ať už přímo na přednášce nebo prostřednictvím Moodlu. Přednášející udržuje se studenty přátelský vztah, což se projevuje i u zkoušky.

Za sebe můžu říct, že na jeho přednášky se rozhodně vyplatí chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji podrobné materiály z každé přednášky na stránkách. Výklad místy pro začátečníka nesrozumitelný a nudný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici je na vyuku vzdy pripraven velmi dobre, vyklad je kvalitni (umi dobre objasnit i slozitejsi veci), ochota odpovidat na dotazy nechybi, dochvilnost tez ne.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Celá výuka byla velmi chaotická. Cvičící si na hodině vždy vymyslel zadání, ale několikrát se stalo, že i on sám musel nejdříve přijít na to, jak by to programoval. Ohledně odevzdávání si vedl tabulku, ale trochu nepřehledně, takže nakonec to dopadlo tak, že po skončení výuky jsme mu všichni museli posílat i úkoly, které byly původně dobrovolné. Nicméně ale oceňuji zpětnou vazbu k námi zaslaným programům, kdy nám cvičící popsal naše chyby a snažil se náš program optimalizovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný vyučující, který dokázal každé cvičení naplnit zajímavými myšlenkami nejenom k tématu. Všechna cvičení měl dobře připravená a promyšlená, kdykoliv pomohl. Rozhodně bych vyzdvihl jeho systém domácích úkolů, kde při nesplnění není student penalizován, ale je přinucen na základě podnětů svoje řešení přepracovat a vylepšit. I při odevzdání funkčních skriptů dával připomínky a podněty na vylepšení. V průběhu výuky vždy přátelský. Čas na cvičeních z programování jako by ubíhal o něco rychleji.
doc. Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Chodil jsem do pokročilejší skupiny cvičení. Cvičení se mi líbila, pan docent byl aktivní a ochotný, navíc úlohy nebyly zcela triviální, takže jsem se nenudil. Velmi oceňuji jeho zajímavé týdenní domácí úkoly, které občas zabraly jednotky hodin času, ale bavily mě a skutečně jsem si z nich něco odnesl.
doc. Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly spíše pro lidi, kteří už mají v programování aspoň nějaký přehled. Mezi ty ale já bohužel nepatřím, takže jsem si toho z přednášek moc neodnesla. Zkouška mi přišla oproti očekávání docela jednoduchá, styl příkladů v testu zůstává stejný, lze se na ni dobře připravit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný vyučující, vše srozumitelně vysvětlí. Přiměřené tempo. Navíc je vidět, že ho předmět baví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent Ledvinka je za mě velmi dobrý přednášející. Zaprvé mi velice vyhovovaly zpracované podklady k předmětu, které jsou v interaktivním prostředí, tudíž si člověk vše může sám zkusit upravit, přepsat atd. Některé kapitoly ještě nebyly úplně hotové, ale to by další rok už neměl být problém. Pan Ledvinka pohotově odpovídal na veškeré otázky, vždy ukázal názornou ukázku, za mě velmi dobře balancuje mezi vysvětlováním samotných konceptů programování na teoretické rovině a ukázáním názorného příkladu přímo v kódu. Dal bych rád akorát dva návrhy. Klidně bych ukázky práce pythonu s gnuplotem vynechal a více se věnoval knihovně matplotlib. Osobně jsem ji potřeboval mnohem více a vše se dalo zvládnout z jednoho prostředí. A při ukázkách práce s daty nebo soubory by za mě bylo lepší, kdyby se příklady ukazovaly na lokálním pc, protože v tom cloudovém prostředí tam jsou nějaké nuance, které mě osobně mátly. Jinak zkouška byla příjemná, odpovídala probíranému učivu a nebyl za mě žádný velký problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly živé a zajímavé. Umí to vysvětlit
prof. RNDr. František Němec, Ph.D. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Němec byl skvělým učitelem; věci uměl dobře podat, vysvětlit i ilustrovat. Při problému s řešením byl ochotný pomáhat také individuálně, v rámci korespondence vždy komunikovat vstřícně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící dobře vysvětlil, co chce a v případě příkladů srozumitelně vysvětloval jak jednotlivé algoritmy fungují. Zároveň také vždycky zodpověděl všechny dotazy a věc vyjasnil. Obecně byly úlohy spíše o promyšlení, než o znalosti každého příkazu, což je za mě ideální, protože to dávalo smysl i pro někoho bez předchozí zkušenosti s programováním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor je skoro až ideálním učitelem, umí odhadnout z pohledů ve třídě, jestli chápeme, co vysvětluje, a podle toho přizpůsobuje výklad a přístup. Úkoly individuálně opravuje. Rychlost je úplně akorát, i přestože nikdo ve třídě předtím neprogramoval. Získat zápočet není problém. Excelentní příprava na zkoušku.
doc. RNDr. Jakub Velímský, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Témata hodin cvičení přímo nesouvisela s látkou probranou na přednáškách. Dost času jsme strávili opisováním kódu z webové stránky do programu v počítači. Myslím, že by se tento čas mohl využít lépe k procházení a vysvětlování tohoto kódu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan docent během hodiny opisuje už hotový program a během toho velmi stručně popisuje, co daný program dělá. Píše opravdu rychle, takže studenti nestíhají program opisovat z tabule. O pochopení toho, proč jsme kam který řádek napsali, pak už vůbec nemůže být řeč. Domácí úkoly byly zvládnutelné, pokud člověk věděl, co se dělo v hodině. Pokud se nechytal ani v hodině (což se dělo docela často), byl doma naprosto ztracen.
Mgr. Radek Žlebčík, Ph.D. [32-UCJF], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucujici je na vyuku vzdy pripraven. Vyklad je kvalitni a vetsinou srozumitelny, na dotazy vyucujici odpovida rad. Dochvilny je, vztah k nam ma dobry, v hodinach je prijemny.
Připomínka k předmětu, Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodina byla určitě užitečná, avšak z mé zkušenosti se práce v jednotlivých skupinách silně lišily. Dle vrstevníků byste však zřejmě snad v každé paralelce měli dostat minimálně kvalitní základ co se programování v Pythonu týče.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení ze začátku moc nekorespondovala s přednáškami, později to bylo už lepší. Jinak splnila svůj účel, byla nastavená mírně na úroveň začátečníka v programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení skoro vůbec nekopírovalo linii přednášky (například numerické hledání kořenů algebraických rovnic pokryté druhým cvičením se probírá na jedná z posledních přednášek). Začíná se od nejjednodušších algoritmů, tedy dává příležitost i studentovi s menší programátorskou praxí. V průběhu se řeší různé méně či více zajímavé úlohy s matematickou nebo fyzikální tematikou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi zajímavé domácí úkoly a užitečná cvičení. Probíranou látku lze, pochopitelně s další nástavbou, skutečně využít při výzkumné činnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je zajimavy i podnetny, nicmene pro me osobne dost narocny. Usporadani celkem dava smysl, prednaska a cviceni sou prevazne provazane (i kdyz cviceni prednasku trochu predbiha). Programovat jsem se, myslim, naucila.
Připomínka k předmětu, Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužial, tento predmet mi veľa nedal. Z veľkej časti bude príčinou fakt, že sa predmet prvýkrát vyučoval v inom programovaciom jazyku, ale celý predmet pôsobil veľmi mätúco. Do budúcnosti by bolo asi dobré, keby bola lepšia komunikácia medzi prednášajúcimi a cvičiacimi, lebo látka prebratá na prednáškach sa nie vždy prakticky odskúšala na cvičeniach (na niektorých cvičeniach vôbec) a príprava na skúšku (ktorá nakoniec nebola vôbec zlá) bola náročná. Rozumiem, prečo majú cvičiaci voľnú ruku v tom čo a ako odučia, ale takto bol človek len veľmi zmätený a veľa sa nenaučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Hodiny byly koncipovány kvalitně, trefily dobrý balanc mezi teorií, která by vás v přehnané míře pouze zahltila a odradila, a praktičností, která by vás v příliš velkém množství zase semlela a zmátla. Pokud jste nikdy neprogramovali, tento předmět vám dá kvalitní základ, na kterém budete moct do budoucna stavět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Programování pro fyziky se skládá de facto ze dvou částí - úvod do programování a úvod do numerické matematiky. V první části semestru probíhá výklad napříč několika programovacími jazyky, což mě motivovalo se alespoň něco naučit i z jazyků, o kterých jsem do té doby nic netušil. Někomu by to ale možná mohlo připadat matoucí (v rámci přednášky se často přeskakuje napříč různými jazyky). Složitější partie v numerické matematice byly srozumitelně vysvětleny. Osobně jsem oceňoval především část přednášky věnovanou numerickým receptům, které mi přišly velm zajímavé. Větší provázanost mezi přednáškou a cvičením by rozhodně pomohla celkovému porozumění předmětu.

Přibližně od poloviny semestru se přednášky odehrávaly v komorním duchu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně jsem základy pythonu už měl, takže jsem se na přednáškách často nudil. I tak jsem si ale odnesl některé zajímavé poznatky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prvním rokem se místo Pascalu stal hlavní programovací jazyk na tomto předmětu Python a já to vnímám jako velmi pozitivní změnu. Nejenže je k pythonu nekonečné množství materiálů, videí, dokumentace a návodů, ale python byl v mém případě využíván i v dalších předmětech a tak se mi vše hezky propojovalo. Myslím si, že předmět naprosto splňuje úlohu úvodu do programování, poskytne solidní základ, na kterém se dá stavět a dobře balancuje mezi učením základů a ukázkami pokročilejších metod a témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet je zajimavy i podnetny, pro mne osobne dost narocny (respektive je narocne se soustredit dostatecne aby clovek pobral vse co je receno), usporadany je.
Připomínka k předmětu, Programování a zpracování dat v Pythonu [NOFY078, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
oceňujem prístupnosť a prepracovanosť materiálu
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK